Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyde på menn

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Haha, for en fantastisk diskusjon! Denne må jeg bare ha i "Mine innlegg" :)

Mushaboom: Enig med deg i at høye gjerne bør trene litt for å ikke se ut som en strek. Er selv på midten av 90-tallet høy, og har endelig innsett at det må gjøres noe med bredden :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer av seg selv? Er 3 år siden jeg sluttet å vokse i høyden, så det ser ikke ut som bredden kommer nei :p

Og det kan umulig ha så mye med matinntak å gjøre, for jeg føler jeg ikke gjør annet enn å spise i løpet av en dag. Forbrenningen er mildt sagt sinnsyk.

Er jo bredere enn de som er lavere enn meg selvsagt, men proporsjonelt sett ser jeg vel mer strekete ut.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Du slutter å vokse når du er noen å tjue så det er fortsatt håp.

Men å trene vil jo bare være positivt da. Men når man har sluttet å vokse i høyden så skal bredden komme av seg selv, kommer nok for deg også. Men tren litt, så merker du nok forskjell etterhvert.

Lenke til kommentar

Ånei du, blir nok ikke bredere enn jeg er. I så fall vil jeg bli unormalt bred. Altså, mulig jeg fremstilte meg litt vel "strekete", for SÅ ille er det jo ikke. Bare satt ting litt på spissen :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Jeg er 197 eller 198. Det som er rart er at jeg ikke på noen måte ser på meg selv som høy! Jeg føler meg like høy som alle andre helt til jeg står ved siden av dem, men får hele tiden bemerkelser om at jeg er så jævla høy. Ikke noe stress å være høy, bortsett fra at jeg alltid skaller hodet når jeg skal av bussen. Like flaut hver gang.

hehe, jeg er like høy som deg og føler meg i noen situasjoner høøøy! I andre føler ejg meg normal, varierer;;

Lenke til kommentar

Er 198, og veier 88-89 kg. Har et minimumskrav på 95 kg innen sommern vertfall pga jeg kun er 17 år... Når jeg kommer opp i tjue-årene, tipper jeg jeg kommer til å ligge rundt 100-105, bra vekt det ;) Er ikke no vits i å være høy når man er som en skolisse :)

Endret av FeddeLeGrand
Lenke til kommentar

Jeg kan sitte her og si detaljert hva jeg syns er en kjekk mann, men ingen jeg har vært med til dags dato har vært i nærheten av det, men minst like kjekke uansett.

Liker man noen, så spiller ikke utseende ELLER høyde noe særlig til slutt.

Når det gjelder....tja, å finne noen på byen så spiller det ikke noen rolle om man er 1,5 eller 3 m høy, det er sjarmen som teller :)

Lenke til kommentar
1,96m høy.. Ca. 100 kg.... Trener push-ups hver dag, og løper 3000 meteren hver 3.dag.. Er rimelig happy med fysikken.

Hva løper du 3000-meteren på? Bare intressert i å vite hva de høye og tunge/sterke løper den på.

På Befalsskolen løp jeg den på 10:27 som personlig. Maks... Har ikke "makset" den, på lang tid. Men jeg løper behagelig inn på ca. 12 min. +/-

Har ikke noe behov for å presse tiden/resultatene lengre, så lenge jeg består de årlige befalstestene med glans.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Leste en gang om en formel for å regne ut sånn cirka hvor høy du ble ferdig utvokst. Noen som kan denne? Husker at den innebar høyden til moren og faren din og noe ganging og deling.

Den formelen tror jeg du skal klare deg uten. Hvor mange ganger tror du en slik formel faktisk virker? :hmm:

Min far er 183 og min mor er 176, så det er vel ingen formel som skulle tilsi at jeg ble 194.

Lenke til kommentar

Faren min er 187, moren min er 177, allikevel greide doktorene å regne ut at jeg kom til å bli mellom 195 og 205 :S Mulig de så på fingerleddene i tillegg.. husker ikke helt.

Er det bare meg, eller trenger vi høye en høyere BMI for å være "normale" i størrelsen? Har følelsen (størrelsesmessig) at en på 185 kan veie 80 og se "svær" ut, i mens en på 2m må vertfall over 100 kg for å se likdean ut? :S Jeg føler meg vertfall tynnere enn en kompis på 185 og 74 kg, når jeg er 89 kg og 198...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...