Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyde på menn

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Halla,

jeg syns at høye menn er for stygge. For det første er det ufunksjonelt å være over 180. For det andre kan ikke høye menn danse bra heller. Jeg har venner som er over 180 cm og de har komplekser om sin høyde. De ser ut som monstre, for normalt så skal menn være mellom 170 og 180. De fleste menn i utlandet har den høyden, bare nordmenn og masaiere er så høye som sjiraffer. Kanskje de ikke tilhører menneskerase ;-)

Jeg liker høye damer, men mellom 165 og 175.

Basta

Denne posten bringer idioti til en helt ny level

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halla,

jeg syns at høye menn er for stygge. For det første er det ufunksjonelt å være over 180. For det andre kan ikke høye menn danse bra heller. Jeg har venner som er over 180 cm og de har komplekser om sin høyde. De ser ut som monstre, for normalt så skal menn være mellom 170 og 180. De fleste menn i utlandet har den høyden, bare nordmenn og masaiere er så høye som sjiraffer. Kanskje de ikke tilhører menneskerase ;-)

Jeg liker høye damer, men mellom 165 og 175.

Basta

haha dagens beste så langt!! Ikke at jeg er enig tho.

Lenke til kommentar

Jeg er 175, og typen er vel på samme høyde, kanskje noen cm høyere. Jeg vil helst ha gutter som er på samme høyde som meg, eller noen cm høyere, 175 - 185 hadde vel vært perfekt. Men hva vet jeg, kanskje jeg ender opp med en gutt som er mindre enn meg også, er tross alt ikke høyde som er det avgjørende for hvem man forelsker seg i ;)

Lenke til kommentar
Jeg er 175, og typen er vel på samme høyde, kanskje noen cm høyere. Jeg vil helst ha gutter som er på samme høyde som meg, eller noen cm høyere, 175 - 185 hadde vel vært perfekt. Men hva vet jeg, kanskje jeg ender opp med en gutt som er mindre enn meg også, er tross alt ikke høyde som er det avgjørende for hvem man forelsker seg i ;)

Hvis typen din hadde vært rundt 1.90 så hadde du heller likt det

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gutt

Jeg er selv 1.74 høy. Aldri opplevd problemer for de fleste jentene mine har vært ca 5-15 cm lavere enn meg. Men kan vell innrømme at med 10+ cm ekstra hadde eg hatt bedre muligheter med det andre kjønn ettersom det finnes så sykt mange høye jenter xD Veier forresten 74 kilo men trener og 6 ganger i uken.

Lenke til kommentar

Jeg er 1.80 som er vel ca. midt på treet. Jeg har vært med jenter som er lave og høye. Den høyeste var 1.85 og jeg må innrømme at det ikke er noe problem, men det blir litt i det høyeste laget for en jente (etter min smak selvsagt, da jeg liker jenter som er mellom 1.60 og 1.70).

Men alt etter smaken :)

Lenke til kommentar

189 jeg: )

At høye personer over 180 er dårlig til å danse er nok dt dummeste jeg har hørt i mitt liv. Ufunksjonelt?WTF? Du får du jo dt til å høres ut som vi er 3 meter, og ikke 10-25 cm høyere.

Med andre ord jeg er helt enig med The Prophet!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Guest_jesper_*
Føler den. Jeg er ca 10cm høyere enn deg og merker det kanskje enda bedre. Men hvis du er usikker på dansingen din, gjør det det ikke noe bedre at du stikker deg veldig ut fra mengden. Da det er greit å være full.

Har sittet her i kveld og lest gjennom hele denne tråden, fordi vi hadde en diskusjon tidligere i kveld angående snitt høyde på menn/kvinner. Det første som slår meg er hvor opptatt alle er av cm, altså er du 190 er du automatisk kjempeatraktiv. Det virker for meg som at de fleste menn synest det er viktig å være høy, mest for at det gir respekt i forhold til andre menn. Mens det ser ut til at jentene er fornøyd bare mennene er litt høyere enn de selv.

Konklusjonen må da være at alt over 170 cm hos menn er greit nok, hvis utseende og personlighet er ok.

Det vil alltid finnes noen som passser fordi vi alle, heldighvis, er forskjellige.

Lenke til kommentar

Det har noe med evolusjon å gjøre.. Høyere menn er vinnerne, de får de beste jobbene, beste damene, er best i idrett, er du ikke for høy er du smartest..

Små menn vil for alltid være taperne, vell og merke om dem ikke klarer å bryte gjennom alt dette. Noen av de små bruker å kompensere på andre områder for å bli attraktiv.

Der har du et typisk eksempel med Petter Stordalen. Liten mann som kompenserer, men han liker ikke å være liten, det ser du.. Samme med Tom Cruise. Han bruker vel platåsko for å komme noen cm. høyere over bakken.

Lenke til kommentar
har en kompis som strekker seg 160 over bakken.. og makan til dame-magnet skal man lete lenge etter!

har du sjarmen og utseende. så betyr ikke høyden et kvekk!

Jeg selv er 193 cm, barbert hode og med skjegg, og har ingen dameproblemer, er vel mer en selvtillitt ting tror jeg.

Men jeg har over flere år spurt damer som faller for de litt mer kortvokste hvorfor, og hører ofte : fordi han var sa liten og søt.

Sa kanskje det er morsinnstinktet som slår inn når de ser små uskyldige gutter? Hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...