Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyde på menn

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler at 175-180 er perfekt høyde her hvor jeg bor...Fattern er 155, muttern er 173, og jeg er 168...Selvfølgelig blir utvalget av damer du prøver deg på en del mindre enn hvis du var 180, men det diggeste av damer har en tendens til å ligge rundt 165^^

Er faren din 1,55? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Oh yes^^ Han ser liten ut, men han var blodtrent i 20-25 års alderen så han er bra breiskuldra og har jævli rå fysikk sånn sett, bortsett fra at det å ha bein for å løfte nesten 300kg i knebøy gjør at du får litt uproposjonale lår xD Han og muttern ble sammen da han var omtrent 16-17 og da var muttern ca. 13-14 så høyden var egentlig ganske jevn akkurat da :p

Lenke til kommentar
Oh yes^^ Han ser liten ut, men han var blodtrent i 20-25 års alderen så han er bra breiskuldra og har jævli rå fysikk sånn sett, bortsett fra at det å ha bein for å løfte nesten 300kg i knebøy gjør at du får litt uproposjonale lår xD Han og muttern ble sammen da han var omtrent 16-17 og da var muttern ca. 13-14 så høyden var egentlig ganske jevn akkurat da :p

Kult! :D Lave mennesker er najs. :love:

Lenke til kommentar

Søstera mi er nesten et hode lavere enn meg. Da jeg påpeker dette i forskjellige sammenhenger fra konserter til kaffe og kaker og hun sier "du er ikke større enn meg" med tanke på alderen svarer jeg "Nei, ikke i bredden". Det gjør ende på enhver diskusjon.

Hun har også kjeftet for hvor lite hjernekapasitet enkelte menn har, men da forsvarer jeg det med at jeg har 128 i IQ, mens hu er nede på 113.

Det er 12 års forskjell på oss, om noen lurte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv er jeg omtrent like høy som dama, om ikke 1cm lavere. Men når jeg hadde på meg et par vintersko og ble litt høyere, så fikk jeg høre at sånn kunne høydeforskjellen gjerne ha vært. Så det er vel noe ubevist at kvinnfolk liker høyere menn. Samtidig så går det jo an å spørre om hvor attraktivt en mann finner en kvinne som er høyere enn seg?

Har sikkert vært nevnt før, men har ikke lest noe særlig i tråden.

Lenke til kommentar

Jeg rager 194 cm over bakken og elsker det, før tenkte jeg egentlig ikke noe om det, jeg bare var høy og ferdig med det, men så en dag sto jeg ved sidnav en kompis som sto på en stein så han ble nesten to hoder høyere enn meg og omg, var heftig fucka å se opp på noen sånn, følte meg underlegen på en måte :p Skjønner ikke at dere lave takler det jeg as.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...