Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyde på menn

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt 17

stakan: How? Jeg merker ingen store ulemper med å være høy egentlig. Fordel. Eneste er at jeg sikkert kommer til å få ryggproblemer når jeg blir gammel.

Lenke til kommentar

hmm detter er virkelig et intressant emne og snakke om må jeg si. selv er jeg 15 år (snart16) og er ca. 180. jeg vil si at jeg syntes høyden på menn ikke er det viktigste, men hvordan hans persolighet er overfor kvinnen han liker. jeg er en gutt selvfølgelig, så jeg vil ikke so hvordan en jente ville tenke, men dette er i værtfall min mening. jeg vil også si at selvtillitten er viktig. jeg har en god venn som er rundt 160+ som er ``playboy´´, mens jeg syntes at dersom du egentlig ikke liker den jenta, men egentlig bare vil ha henne bare fordi hun er Pen, eller fordi at alle vennene dine har en kjæreste, vil jeg si at dette er galt.

håper dette har vært til litt hjelp ;)

Lenke til kommentar
Er ikke kjempe mange under 170 da, men. Jeg håper du spøker nå, hvis du virkelig ser på det som en hindring til et forhold.

Har aldri vært et hinder for om jeg skal satse på en jente eller ikke. Bare sier at jo, det fins ulemper ved å være høy :p Som med alt annet.

Lenke til kommentar

Jeg hater å være kort. Jeg er 169 cm høy nå. De fleste guttene i klassen min er nesten et hode høyere enn meg. På fars side av familien er alle noen få cm under gjennomsnittshøyde, men på mors side er alle fetterne mine to-tre hoder høyere enn meg. Jeg håper at jeg tar på genene derfra snart, for nå har jeg nesten stått stille de siste to årene. Broren min er tre år yngre enn meg og guttene i klassen hans er nesten like høye som meg.

Lenke til kommentar

Var utrolig mange latterlige påstander om høyde i denne tråden.. Foreslår at denne wiki-artikkelen blir obligatorisk å lese om du skal poste i denne tråden..

Høyde på mennesker

Og bare så det er sagt, om du ser på tallene bak 184.8 cm, som er i Nederland, så er det et utsnitt av befolkningen i alderen 20-30 år.. 31-60 år er 177cm, om en da regner snittet for alle blir høyden ca. 180 vil jeg tru..

Om statistikken blir brukt riktig så tipper jeg høyden til nord-europeere er rimelig identiske, små forskjeller, ikke så meget som 5 cm som Nederland vil ha det til..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Hehe jeg syntes jeg er nokså spesiell i forhold til familien min :tease: , en ting er fordi på mor sin side har jeg bare en onkel som er ca. 180+, mens på far sin side er det egentlig ingen som er over 170... selv er jeg et hode høyere enn faren min. og moren min er faktisk høyere enn faren min så jeg ser egentlig ingen problem i at kvinner foretrekker menn som er høyere enn dem selv, men før tenkte jeg "hvorfor er far lavere enn mor?" det er vel nokså vanlig at de fleste fedrene er høyere enn mødrene?, men sånn er det ikke i mitt liv. forresten er jeg 180 og er 15 år.

Lenke til kommentar
Gjest Guest'ern

Bob92: Ser du på deg selv som høy? Sorry to break it to you, men 1.81 er ganske på normalen. Over 190 er min definisjon på 'høy' hvertfall.

Lenke til kommentar
Bob92: Ser du på deg selv som høy? Sorry to break it to you, men 1.81 er ganske på normalen. Over 190 er min definisjon på 'høy' hvertfall.

Han er høy om han ikke er ferdig utvokst i høyden.............. 17 -18 år er det slutt på prosessen.

I en gammel skoledagbok så jeg at da jeg var 11 1/2 var jeg 152...... he,he.

Men har økt med 30 cm før det stoppet opp lenge før militærtjensten. Etter det har veksten skjedd mest i bredden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...