Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Høyde på menn


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er selv 188 og trives med det. MEN, høyde er ikke et problem før du gjør det til et problem; poenget er, man kan få damer samme hvor høy man er hvis man DRITER i det. Men ja det er mange som syns det er litt rart om dama er høyere enn deg, men u know what? fuck that! bevis det for henne at du er den rette så tror jeg hu regelrett driter i det. det og være lav er bare en unnskyldning for at du ikke fikk henne, ihvertfall i veldig mange tilfeller.

Lenke til kommentar
Gjest WalterEgo

Jeg la inn denne også her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...entry6478503men

Men føler den har en viss relevans her også.

 

 

Men det hadde vel blitt skikkelig hurlumhei fra kvinneleiren hvis man startet et tråd kalt" Damer med små pupper er usexy, ufeminint".

 

Med masse innlegg av typen:

 

- Damer må ha store pupper, jeg føler meg ikke som en skikkelig mann hvis jeg går ved siden av ei med små pupper.

 

- Damer med små pupper er ikke skikkelige kvinner, de har lavere intelligens og er ikke alphafemale. (ei på KG la inne en post om at lavere menn har lavere IQ faktisk)

 

- Damer med små pupper tjener mindre på fotomodelloppdrag, de er ikke sexy.

 

- Kjæresten min har D-cup, kunne ikke falt meg inn å falle for en med mindre pupper enn hennes.

 

- Hun må ha store pupper for jeg vil kunne gå i bar overkropp uten at jeg har større mantits enn henne.

 

- Jeg scanner rommet etter jenter med store pupper for det er så sexy, jeg dumpa ei fordi hun hadde for små pupper en gang.

 

Noen småbrystede kvinner som kjenner dette stikker litt? Ikke værre enn denne tråden, men dere kan operere da, høyden er man stuck med.

Lenke til kommentar
*bortevekk*

 

Meget godt innlegg.

 

Nesten en idé å starte en tråd bare for å se reaksjonen man hadde fått..

 

Er selv 174cm høy og føler ikke akkurat at jeg ruver over bakken. Er sammen med ei på 160cm, funker fjell. Selv om hu har på høye hæler er hun fremdeles lavere enn meg. Tror generelt sett at høyde ikke har _alt_ for mye å si, ihvertfall ikke etter egne erfaringer.

 

Det er mulig at høyde er mer aktuelt ved ONS' o.l hvor det fysisk tiltrekkende har mer å si, men når det kommer til forhold er det vel gjerne andre verdier man prioriterer. Det er nå slik jeg ønsker å tro det er.

Lenke til kommentar
Jeg la inn denne også her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...entry6478503men

Men føler den har en viss relevans her også.

 

 

Men det hadde vel blitt skikkelig hurlumhei fra kvinneleiren hvis man startet et tråd kalt" Damer med små pupper er usexy, ufeminint".

 

Med masse innlegg av typen:

 

- Damer må ha store pupper, jeg føler meg ikke som en skikkelig mann hvis jeg går ved siden av ei med små pupper.

 

- Damer med små pupper er ikke skikkelige kvinner, de har lavere intelligens og er ikke alphafemale. (ei på KG la inne en post om at lavere menn har lavere IQ faktisk)

 

- Damer med små pupper tjener mindre på fotomodelloppdrag, de er ikke sexy.

 

- Kjæresten min har D-cup, kunne ikke falt meg inn å falle for en med mindre pupper enn hennes.

 

- Hun må ha store pupper for jeg vil kunne gå i bar overkropp uten at jeg har større mantits enn henne.

 

- Jeg scanner rommet etter jenter med store pupper for det er så sexy, jeg dumpa ei fordi hun hadde for små pupper en gang.

 

Noen småbrystede kvinner som kjenner dette stikker litt? Ikke værre enn denne tråden, men dere kan operere da, høyden er man stuck med.

Mange gode poenger ;) Kjernekonlusjonen e at kvinner _er_ betydelig mer overfladiske enn menn.

Lenke til kommentar

 

Jeg la inn denne også her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...entry6478503men

Men føler den har en viss relevans her også.

 

 

Men det hadde vel blitt skikkelig hurlumhei fra kvinneleiren hvis man startet et tråd kalt" Damer med små pupper er usexy, ufeminint".

 

Med masse innlegg av typen:

 

- Damer må ha store pupper, jeg føler meg ikke som en skikkelig mann hvis jeg går ved siden av ei med små pupper.

 

- Damer med små pupper er ikke skikkelige kvinner, de har lavere intelligens og er ikke alphafemale. (ei på KG la inne en post om at lavere menn har lavere IQ faktisk)

 

- Damer med små pupper tjener mindre på fotomodelloppdrag, de er ikke sexy.

 

- Kjæresten min har D-cup, kunne ikke falt meg inn å falle for en med mindre pupper enn hennes.

 

- Hun må ha store pupper for jeg vil kunne gå i bar overkropp uten at jeg har større mantits enn henne.

 

- Jeg scanner rommet etter jenter med store pupper for det er så sexy, jeg dumpa ei fordi hun hadde for små pupper en gang.

 

Noen småbrystede kvinner som kjenner dette stikker litt? Ikke værre enn denne tråden, men dere kan operere da, høyden er man stuck med.

 

 

Jeg lo.

Lenke til kommentar
Jeg la inn denne også her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...entry6478503men

Men føler den har en viss relevans her også.

 

 

Men det hadde vel blitt skikkelig hurlumhei fra kvinneleiren hvis man startet et tråd kalt" Damer med små pupper er usexy, ufeminint".

 

Med masse innlegg av typen:

 

- Damer må ha store pupper, jeg føler meg ikke som en skikkelig mann hvis jeg går ved siden av ei med små pupper.

 

- Damer med små pupper er ikke skikkelige kvinner, de har lavere intelligens og er ikke alphafemale. (ei på KG la inne en post om at lavere menn har lavere IQ faktisk)

 

- Damer med små pupper tjener mindre på fotomodelloppdrag, de er ikke sexy.

 

- Kjæresten min har D-cup, kunne ikke falt meg inn å falle for en med mindre pupper enn hennes.

 

- Hun må ha store pupper for jeg vil kunne gå i bar overkropp uten at jeg har større mantits enn henne.

 

- Jeg scanner rommet etter jenter med store pupper for det er så sexy, jeg dumpa ei fordi hun hadde for små pupper en gang.

 

Noen småbrystede kvinner som kjenner dette stikker litt? Ikke værre enn denne tråden, men dere kan operere da, høyden er man stuck med.

Mange gode poenger ;) Kjernekonlusjonen e at kvinner _er_ betydelig mer overfladiske enn menn.

De er mer overfladiske i forhold til seg selv. Kvinner er MYE mindre overfaldiske enn det menn er når det gjelder valg av sin egen partner...

Lenke til kommentar
De er mer overfladiske i forhold til seg selv. Kvinner er MYE mindre overfaldiske enn det menn er når det gjelder valg av sin egen partner...

 

 

Kan være enig i det

 

 

on topic:

 

Jeg kjenner flere korte menn som ikke har noen problemer med å skaffe seg damer

En venn av meg, som er 1.63 på strømpelesten, er en av de største damesjarmørene jeg kjenner :)

Lenke til kommentar
De er mer overfladiske i forhold til seg selv. Kvinner er MYE mindre overfaldiske enn det menn er når det gjelder valg av sin egen partner...

Eksepsjonelt mange trillebår lass med OKSEMØKK! Kvinner sine viktigste kriterier i valg av mann er i rangert rekkefølge:

 

Penger og annet jordisk gods.

Sosial status.

Høyde.

Utseende.

Kropp.

så begynner personlighet så vidt å få en rolle.

 

Menn er mer:

 

Utseende og Personlighet.

 

Mao, kvinner bryr seg fint lite om de "riktige" verdiene.

 

 

Fordi han er så "søt" sikkert det.

Neppe. Penger, sosial status og stor pikk er mer sansynlig.

Lenke til kommentar

brutal_mann sin rekkefølge kan passe for noen, men langt fra alle. Tør påstå det er ytterst tilfeldig hvilken av de kriteriene som blir havner øverst og nederst på listen, alt etter om man blir forelsket ved første blikk eller "forelsket over tid" (om det er noe som heter det).

Lenke til kommentar
Gjest A Man Apart
Mange menn som jorder hele dritten på penger, pikk, muskler whatever...

 

Hva betyr denne setningen? Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å tyde den. ("jorder", som verb?)

Lenke til kommentar
Gjest A Man Apart
Jording da, tenk elektro.

 

Ok.. Jeg var inne på tanken, men skjønte det kanskje ikke helt hva du mente likevel. Du mener at de satser alt på disse kortene, at de legger alt for mye vekt på at den eller de få tingene skal ordne alt for dem?

 

I så fall er jeg helt enig.

 

Min oppfatning er at viktigere enn alt; høyde, penger, muskler osv, er at en nyter livet, og beriker seg selv og sine omgivelser, med kjærlighet for alt som er vakkert (musikk, interiør osv) og sant - orienterer seg i politikk og samfunn, bryr seg om menneskeheten og naturen etc, er et interessant menneske.

 

Det er det samme med damer: Damer som legger for mye vekt på utseende, skyr jeg som pesten. De er som kreftceller. Alt er overfladisk med dem. Det er nok også slike damer som setter mest pris på det meste av de overfladiske faktorene som brutal mann har hengt seg så voldsomt opp i. Du vet når du møter sånne glossy glamour damer på byen, at de garantert er de mest overfladiske av alle, og skal ha en mann som passer til samme imaget (må være både høy, deilig, ha store muskler, tøff bil og stor pikk etc.). Til de damene og deres karer sier jeg, vær så god, ha deres verden for dere selv - jeg vil ha så lite som mulig med den å gjøre. Sånne damer fenger altså ikke.

 

Men jeg tror at den typen damer er ganske overrepresenterte i en del glossy forum på nettet, så som f.eks. Kvinneguiden. Ikke rart at Brutal Mann blir kynisk og litt bitter om han bare har vanket i sånne kretser, og leser til øyet blir stort og vått i slike forum. (Ikke at han ikke av og til har poenger, selvsagt.)

 

Så, lev et interessant liv, bry dere, hjelp gamle damer over veien, ha kjæledyr, nyt alt som er vakkert og sant i livet, og gi fullstendig blaffen i alt som heter sjekketriks, Game osv - dere vil garantert ha det mye bedre, bli mer harmoniske og vil tiltrekke dere de rette damene.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...