Gjest minimann Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg vil gjerne vite hva dere jenter mener om høyde på menn. Har dere noen absolutt minimumgrense for hvor høy deres utvalgte bør være, og hvor høye er dere selv? Jeg hører ofte jenter si at lave gutter er turn-off. Det gir meg dårlig selvtillit, og jeg tør så å si aldri ta kontakt med jenter. Jeg strekker meg 1,65 meter over bakken. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er ikke å komme utenom at høye menn er mer attraktiv for det motsatte kjønn. Det er blitt påvist ved flere anledninger. Men det betyr ikke at selv om du er lav så er du automatisk ikke attraktiv. Andre kvaliteter som betyr mer.. Også fins det jo en haug av lave jenter der ute! (Det er forresten også blitt påvist at menn foretrekker lave jenter.) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Alle er jo så opptatt med høyde / vekt, for mye fett? Ingen muskler? Stor/liten pe... Det er det indre som teller! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 jeg er også 165 cm.. ser ikke noe problem med det.. det er kun et problem for deg fordi du tror det selv.. du tror ikke du er attraktiv fordi du er lav derfor blir du heller ikke attraktiv.. snap out of it.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Alle er jo så opptatt med høyde / vekt, for mye fett? Ingen muskler? Stor/liten pe... Det er det indre som teller! 9152883[/snapback] Hah. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Alle er jo så opptatt med høyde / vekt, for mye fett? Ingen muskler? Stor/liten pe... Det er det indre som teller! 9152883[/snapback] BS. Kommer ikke utenom at utseende spiller en stor rolle. Lenke til kommentar
pian Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Både og vil nå jeg si, du kommer ingen vei med bare det ene eller bare det andre. Man må ha en ok personlighet og et ok utseende. Dette med høyde og damer har jeg forresten lest og hørt overalt sjøl, men aldri egentlig sett noe til det. Har mange kompiser rundt 1.65-1.70, som ikke har problemer med damene... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nå til dags teller utseendet like mye som det indre, for noen kanskje mer. For min del, så er jeg ca. 1.80(og fornøyd med det) og foretrekker jenter som er lavere enn meg. Fordelen? Å gi et kyss på pannen når man klemmer hverandre. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg må ha en som er høyere enn meg. Jeg liker følelsen av å bli passet på og beskyttet etc. Men nå er jeg 1,57 høy så det er vel ikke det største problemet i livet Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Med 201cm på sokkelesten kan jeg påstå at det ikke nødvendigvis er bra å være altfor høy heller. Men ettersom jeg er gutt kan jeg nesten ikke besvare tråden. ADVARSEL! Usaklig innlegg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg liker jenter på 1.40-1.60 fordi de kan gi meg BJ lett Endret 27. juli 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Med 201cm på sokkelesten kan jeg påstå at det ikke nødvendigvis er bra å være altfor høy heller. Men ettersom jeg er gutt kan jeg nesten ikke besvare tråden. ADVARSEL! Usaklig innlegg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg liker jenter på 1.40-1.60 fordi de kan gi meg BJ lett 9154519[/snapback] Høye gutter er vel bare kjekke? Eksen min er 1,93. Vi var et søtt par! Edit: Nå kan innlegget mitt tolkes på mange måter, siden jeg plutselig fikk med det du la til i ditt innlegg!! :!: Endret 27. juli 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Høye gutter er vel bare kjekke? Eksen min er 1,93. Vi var et søtt par! 9154535[/snapback] Joda, koselig det. Men jeg har hatt et par stygge opplevelser for jeg skulle leke mann og løfte kjæresten min opp i min høyde, hvor jeg har klinka huet hennes i en taklampe eller noe. Stas. 1 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Joda, koselig det. Men jeg har hatt et par stygge opplevelser for jeg skulle leke mann og løfte kjæresten min opp i min høyde, hvor jeg har klinka huet hennes i en taklampe eller noe. Stas. 9154554[/snapback] Det har jeg og opplevd. Ikke men kjærsten, men med en som syntes det var gøy å herje med meg på fest. Komisk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Alle er jo så opptatt med høyde / vekt, for mye fett? Ingen muskler? Stor/liten pe... Det er det indre som teller! 9152883[/snapback] Nåååh, så skjønt. Ikke bry deg om høyden, bry deg om noe annet. Finn ut hvor du stiller sterkt, og tenk heller på det. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 jeg er også 165 cm.. ser ikke noe problem med det.. det er kun et problem for deg fordi du tror det selv.. du tror ikke du er attraktiv fordi du er lav derfor blir du heller ikke attraktiv.. snap out of it.. 9153025[/snapback] Word! Er ikke høyere enn 168 selv og har så langt ikke fått avslag pga høyden. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Å være for høy, derimot... Jeg er 1,95 og alle jentene blir bare skremt... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg foretrekker gutter som er lave, men har en tendens til å ende opp med de høye. Jeg ser ikke noe galt i at en gutt er lav, det er jo praktisk til tider det også Og jeg bryr meg omtrent 100 ganger mer om personligheten enn utseendet, så ikke bry deg om du er "lav". Husk: det er alltid noen som er lavere Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er jeg dum om jeg spør hva dette har med sex og gjøre? Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det er jo snakk om hva du blir tiltrukket av, så det har vel i grunn mye med sex å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå