Firesky Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Jeg sitter for tiden å prøver å lære meg litt openGL, og har laga meg et vindu med noe enkel grafikk i. Jeg har problemer med å kjøre programmet i beryl, titlebar og rammene rundt vinduet forsvinner... Jeg har testa på en annen maskin som ikke kjører beryl, og på samme maskin uten beryl, å da funker det helt ypperlig. Noen som har hvert borti samme feilen? Jeg legger ut koden tilfelle noen er intresert (må legge til at det er minimalt jeg har gjort selv, det er stort sett tatt fra eksempler på nettet) http://www.kaffegalskap.net/annet/programmering/C/glut.c Endret 27. juli 2007 av Firesky Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Etter å ha lest en del på nettet så har jeg funne ut at mest sannsynlig er glut libaryen som ikke liker beryl (eller omvendt, beryl ikke liker glut). Så jeg driver nå å konter litt med SDL og har laget et ganske likt program med SDL å det funker helt ypperlig. Så nå blir det å lese om SDL istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå