Gå til innhold

Ny mp3-spiller til kjæresten min


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe en ny iPod Shuffle 2GB til kjæresten min. Hun har i dag min gamle iPod mini (grønn) 4GB som er ganske så utstlitt..

 

Jeg fant denne i prisguiden: http://direkteshop.no/index.php?page=shop....f_id=6&vmcchk=1

 

er dette iPod shuffle 2GB eller et det bare "liksom"? Dersom det er det så er det jo rasende billig!

 

 

Hvorfor iPod? Fordi Creative sine spillere er stygge og jeg har dårlig erfainge med de. Så vil kjæresten min heller ha en iPod :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står ikke iPod eller Shuffle noe sted i annonsen. Derfor er det 99% sannsynlig en fake.

 

Ville mye heller ha kjøpt en creative. Men, det er ditt valg, ikke grin når du finner ut hvor mye slit det er å kopiere over filer i forhold til med Creative. :)

Endret av novastrum
Lenke til kommentar
Det står ikke iPod eller Shuffle noe sted i annonsen. Derfor er det 99% sannsynlig en fake.

 

Ville mye heller ha kjøpt en creative. Men, det er ditt valg, ikke grin når du finner ut hvor mye slit det er å kopiere over filer i forhold til med Creative. :)

9152111[/snapback]

¨

hun elsker iTunes og iPod :p kommer mest sannsynlig til å kjøpe hos en lokal dataforhandler her tenker jeg. Ellers takk for svar :)

Lenke til kommentar

Ikke kjøp slike etterligninger. Det har ikke noe som helst med at du svindler Apple, men snarere at om disse er de samme som selges hos internettbutikker basert i Hong Kong, lider de av veldig dårlig batteritid, og batteriet blir også fort helt dødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...