DraZeN Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 E dette bra til en billi penge Thermaltake xsaser a6000 plus Asus a7n8x deluxe Xp1800 T`bred 256 mb pc3200 ddr twinmos Samsung 16x/48x dvd spiller Sony floppy Sapphire radeon 9500 wdc 80 gb 8mb cache Blir dette bra til en pris av 8000 Inkl frakt!!!!!????!!!!?????!!!!??? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Ja , hva er det som er dåli da , vet det ikke er så bra cpu , men det driter jeg i !!!! Si hva som burde byttes da! Lenke til kommentar
dalri Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hvor skal du kjøpe denne? Er det 3 års garanti? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Hvilke n00bs kjøper ferdig maskin ? Skal bygge den selv! Lenke til kommentar
zup Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 En kjapp hode regning tilsier at det du satt opp ikke skal koste mer enn 5500kr... Men komponent valget så bra ut, kanskje bytte ut Samsung med LiteOn, og ASUS HK med Epox. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Hark hmmmm , ser du ikke thermaltake kabinettet ! 1800 kr ! Lenke til kommentar
zup Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Likevel ikke mer en 7200.. Hvilken web shop har du tenkt å bruke? Og hvorfor spare på komponenter forså bruke 1800 på kabinett? Om du skal spille mye så hadde jeg kjøpt mer ram og bedre skjermkort, så heller tatt et billigere kabinett. Kan jo alltids modde kabinettet til noe orginalt og kult senere. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Kossen webshop legg du sammen hoss , æ legg sammen på komplett oog netconnections Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ville mye heller gått for et Radeon 9500 PRO som yter betraktelig bedre enn et 9500 UTEN pro... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Men hvet du om noen webshop som selger 9500 pro da? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hark hmmmm , ser du ikke thermaltake kabinettet ! 1800 kr ! Bare tull å kaste bort 1800 kroner på et avleggs kabinett :o Har hatt det selv, og det er rett og slett ikke verdt pengene. Joda, ser pent ut, men hva med dette: http://www.thermaltake.com/products/xaser3.../v1000dblue.htm Eller dette, dersom du vil ha et i aluminium: http://www.thermaltake.com/products/xaser3/v2000a.htm Lenke til kommentar
zup Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Prøv www.databutikken.com , www.itbutikken.no, www.dius.no , ser ikke helt vitsen av å bruke noe annet en de billigeste bra web shoppene da du som forbruker har akkurat samme rettigheter. Bare pass på at de komponentene du skal ha er på lager, og om du lurer på noe så send dem en mail. Har vel bygd over 10maskiner nå, og en hel del oppgraderinger. Noen ganger lønner det seg å ta fra forskjellige plasser, twinmos ram er jo et must fra komplett også diskettstasjon. Mens resten er billigere hos databutikken eller itbutikken. Retur og support er likt alle plasser om man klarer å holde en høfelig og vennlig dialog og ikke prøver noen svindel. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg sitter og ser på Pceksperten.no , veldig bra og billig webshop , faktisk så var wdc hd med 80 gb 8m cache billigere en 2mb cache versjonen! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 twinmos ram er jo et must fra komplett også diskettstasjon. Noe spesiell grunn til at det er et must fra komplett? Mange andre webshopper leverer samme brikke til samme pris, dog ikke billigere også. F.eks. Flexi-Data.no, eller PCustyr.no. Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg sitter og ser på Pceksperten.no , veldig bra og billig webshop , faktisk så var wdc hd med 80 gb 8m cache billigere en 2mb cache versjonen! ---> Det betyr vel mer at du har med en dårlig opptatert web shop å gjøre, Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Menne , jeg sparer det jo på frakten uansett , ikke sant! Skal bestille kab , fra netconnections og alt det andre fra pceksperten.no Lenke til kommentar
zup Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 litt feil sagt at det er et must fra komplett, var mer fordi jeg holder meg mest mulig til de samme web shoppene så lenge prisen forsvarer det. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Alt ser ganske bra ut men det kan gjøres litt bedre. Som hovedkort ville jeg valgt ABIT NF7-S http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...10&GrpID=5&s=pl fremfor A7N8X. Abit kortet kan overklokke via multiplier UTEN å låse opp CPU (FID override) og har innebygd S-ATA. En stor fordel med dette kortet er at kondensatorene til spenningsreguleringen er plassert langt bort fra selve CPU-socket, jeg har sett mange elektolyttkondensatorer tørke ut for de var plassert for nærme CPU og det resulterer i ustabilitet/havari! Jeg ville også ha kjøpt en annen DVD-ROM som kan gjøres sonefri (NEC, Pioneer+++). Kabinett er rett og slett helt forferdelig med en haug unødvendige "dippedupper", kjøp Chieftec "the real thing" og spar 800 kr. som du kan bruke til å kjøpe en ekstra RAM brikke slik at du får utnyttet dual channel DDR. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Bare tull å kaste bort 1800 kroner på et avleggs kabinett Har hatt det selv, og det er rett og slett ikke verdt pengene. Joda, ser pent ut, men hva med dette: http://www.thermaltake.com/products/xaser3.../v1000dblue.htm Eller dette, dersom du vil ha et i aluminium: http://www.thermaltake.com/products/xaser3/v2000a.htm Du vet vel da også hvor jeg kan få tak i et sånt kabinett , egentlig så så kabinettet ut som et eneste stort viss varr , så den pci skruløse greia , har du sett testen av suntek kabbet , det var en dålig løsning da skjermkortet kommer over der og du ikke kan bruke den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå