Gå til innhold

Enkelte lydeffekter i spill faller bort

Anbefalte innlegg

Prøvde nettopp WoW på pcen med Vista som jeg nettopp har fått og merket at enkelte lydeffekter falt bort av og til. Noen som har peiling på hva problemet kan være? Har de nyeste driverne til lydkortet, vet ikke om det kan være noe annet. Sjekka med hodetelefoner og høyttalerne, ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken lydkort har du? Et 64 kanalers (bits)? Kanskje du skal skjekke wow instillingene og se om du har satt på for mye kanaler (bits).

AEX og alle de rare navnene.. Aner ikke hva wow støtter. Har ikke prøvd det så fryktelig mye (maks 1 uke).

feks 64biters lydkort kan spille av 64 lyder samtidig.

Og enda har faktisk det ikke komment et like godt lydkort ut til PC som det er i XBOX (1) som kan spille av noe omkring 256 lyder. Derav 64 lyder i 3D lydformat (no i den dur).

EDIT:

Kan også fortelle deg at du har dobbeltrådet MED VILJE OG VITEN! Slike som deg (viss du gjorde med vilje) burde pines. Hehe Neida..

Bruk EDIT knappen nestegang. Jeg ser jo at det er forskjellig tekst på dine 2 tråder.

Ps: Dobbelpost av meg on a way.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
EDIT:

Kan også fortelle deg at du har dobbeltrådet MED VILJE OG VITEN! Slike som deg (viss du gjorde med vilje) burde pines.

her skal man pisken med tp-kabler så blodet spruter :devil:

(tråden stenges på grunn av dobbelposting fra trådstarters side)

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...