athorb Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Husker lite fra MI:3, eneste gang jeg nesten har sovnet på kino. Det er aldri noe godt tegn. Men bedre enn 2ern var den i alle fall (den sovnet jeg faktisk under). Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Battle Royale II: Requiem er et skikkelig stort makkverk av en film, med elendig skuespill og syltynn historie. Ble utrolig skuffa da jeg så den. Kan også nevne Harry Potter-filmene, som bare blir dårligere og dårligere. Samt Rocky 4. Jeg likte faktisk alle de andre filmene, men 4ern ble bare for idiotisk. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hva er det du snakker om mann? Rocky 4 er konge! Sly mot stålmannen Ivan Drago. Øst mot vest. Sovjet mot USA. Kapitalisme mot kommunisme! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Harry Potter filmene.. Hvertfall den siste, bare 1ern var bra! 9362114[/snapback] Vet ikk hvor gammel du er, men du er sikkert rundt 10 år? Forvandlingen til Harry Potter filmene er at de blir mer og mer voksne jo lenger utover man kommer. 1'ern var mer som en barnefilm. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Eneren var ikke en barnefilm, det var en familiefilm slik som resten av Potter-filmene. Potter-filmene har blitt mer dystre med tiden, noe som kansje tiltrekker et eldre publikum. 1'ern er på ingen måte den dårligste filmen, men blir etter min mening slått av 3'ern og 4'ern. Den siste filmen er vel den dårligste, bare et sorgens kapittel. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg er ikke 10 jeg er 16.. Så.. Men jeg kan jo for faen ha min mening om Potter filmene uten at jeg blir kaldt no jævla 10åring! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Eneren var ikke en barnefilm, det var en familiefilm slik som resten av Potter-filmene. Potter-filmene har blitt mer dystre med tiden, noe som kansje tiltrekker et eldre publikum. 1'ern er på ingen måte den dårligste filmen, men blir etter min mening slått av 3'ern og 4'ern. Den siste filmen er vel den dårligste, bare et sorgens kapittel. 9364618[/snapback] Harry Potter tilhengerne blir eldre i samme hastighet som bøkene ( ), så det at filmene også endres i samme takt synes jeg er flott. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Samt Rocky 4. Jeg likte faktisk alle de andre filmene, men 4ern ble bare for idiotisk. 9363754[/snapback] Say what?! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 rocky 5 er den dårligste Rocky filmen , Rocky 4 er en av det beste i den serien Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Star Wars 3 nei og nei sovnet under MI:3 og Shrek 3 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Shrek 3 var ganske tam... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Eneren var ikke en barnefilm, det var en familiefilm slik som resten av Potter-filmene. Potter-filmene har blitt mer dystre med tiden, noe som kansje tiltrekker et eldre publikum. 1'ern er på ingen måte den dårligste filmen, men blir etter min mening slått av 3'ern og 4'ern. Den siste filmen er vel den dårligste, bare et sorgens kapittel. 9364618[/snapback] Harry Potter tilhengerne blir eldre i samme hastighet som bøkene ( ), så det at filmene også endres i samme takt synes jeg er flott. 9365800[/snapback] Det at filmene blir mer tilpasset et eldre publikum i takt med at tilhengerene blir eldre, syns jeg og er flott. Treern er min favoritt. Men nummer fem som går på kino om dagen, er rett og slett bare en halvferdig dritt film. Min mening om film nummer fem: https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...wentry&eid=2092 Endret 26. august 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Shrek 3 var ganske tam... Tam? Nei, jeg likte den. Syntes de har beholt humoren fra de andre ganske så godt. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Shrek 3 var ganske tam... Tam? Nei, jeg likte den. Syntes de har beholt humoren fra de andre ganske så godt. 9366976[/snapback] Jeg synes den var tam i forhold til de to, men ikke "tam". Humoren synes jeg var den samme, verre med manuset Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Harry Potter filmene.. Hvertfall den siste, bare 1ern var bra! 9362114[/snapback] Vet ikk hvor gammel du er, men du er sikkert rundt 10 år? Forvandlingen til Harry Potter filmene er at de blir mer og mer voksne jo lenger utover man kommer. 1'ern var mer som en barnefilm. 9363927[/snapback] Eg er 23 år, og delar delvis meininga til TobbelobbenQ: Harry Potter 1 er den beste filmen, og alle filmane etter det blir berre dårlegare. Harry Potter er barnsleg, og foregår i eit barnsleg univers. Synst berre det blir latterleg når ting skal bli seriøst i serien, og storslagne kampar foregår ved at dei spring rundt med pinnane sine og ropar tullete trylleord. Etter mi meining er Harry Potter best når filmen ikkje må følge historia slavisk, men kan bruke tid til å utforske det morosamme universet Rowling skapte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Rocky 4 var jo en underholdende film selv om den var OTT , i motsetning til R6....it just went on & on w/o getting anywhere (ja plottet var jordnært men hun der rampejenta var bare ikke interessant nok & jeg trodde den siste kampen skulle være nervepirrende Sly skulle vært hømbla , nesten 20 år tok det før R6 kom ut & så ble jeg så til de grader skuffa Synes faktisk R5 er mer underholdende enn R6 (og det sier jo sitt !) Etter dette tror jeg jeg står over Rambo 4 Endret 27. august 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Battle Royale II: Requiem er et skikkelig stort makkverk av en film, med elendig skuespill og syltynn historie. Ble utrolig skuffa da jeg så den. 9363754[/snapback] Helt enig. Synes den første var en glimrende film, mens nummer 2 var en ren nedtur Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Bare for og nevne noen; Kill Bill Bring it on Shrek Texas chainsaw massacre Jeepers Creepers Jeg kommer ikke på mer nå.. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Anacondas: Search for the Blood Orchid, heeeeeeerregud for en film. Hadde gitt alt for å kunne gått tilbake i tid og stoppet meg sjøl fra å bruke tid og PENGER på å se den filmen. For ikke å snakke om XXX-2, djeez. Skammer meg over alt det mølet eg har sett på kino :s Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Bare for og nevne noen;Kill Bill Bring it on Shrek Texas chainsaw massacre Jeepers Creepers Jeg kommer ikke på mer nå.. 9368787[/snapback] Regner med at du mener 2ern av alle disse filmene, men det er greit å spesifisere det, siden både Bring It On og Shrek har fått to oppfølgere. Bare litt pirk (Kill Bill 2 dårlig? Den er jo t.o.m hakket bedre enn 1ern) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå