Bakke Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 De første som slår meg er oppfølgerene til Matrix, de skulle aldri bli laget. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) De første som slår meg er oppfølgerene til Matrix, de skulle aldri bli laget. 9163116[/snapback] Et filmfilosofisk spørsmål: Burde Neo tatt den blå pillen istedenfor? Vi hadde gått glipp av "The Matrix", men ville også sluppet "Reloaded" og "Revolutions". Synspunkter? Endret 28. juli 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg skamdigget oppfølgerne, og siterte dem gjennom hele videregående. Hadde de ikke vært knyttet til Matrix, en av tidenes filmer og en klassiker folk husker om 30-50 år slik Metropolis og Blade Runner huskes nå, så ville de vært over gjennomsnittige actionfilmer. Forventninger drepte oppfølgerne, ikke kvaliteten. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ganske enig med Steffy der, bra innlegg Jeg vil, for min del, si Saw 2. Byttet jo sjanger. Halloween 3, ikke det at de andre oppfølgerene var gode men denne hadde absolutt ingen ting til felles med de andre. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ikke misforstå meg, jeg elsker The matrix... Men de burde ikke laget noen oppfølgere til Matrix etter min mening. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Haisommer 3 & 4. Eneren er klassiker, toeren var en verdig oppfølger. Så forsvant Roy Scheider og dermed ble de to siste bare crap. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Terminator 3 er etter min mening en fornærmelse mot de to forrige filmene. Stemningen som var i T1 og T2 er fullstendig borte, John Connor oppfører seg som en tosk og filmen er generelt mye mindre seriøs enn de to forrige. Jeg hater spesielt scenen der Arnold henger på kroken til kranbilen og smeller inn i en lyktestolpe eller hva det var, så hører man et "klank" også knirkelyden fra kroken, i ekte tengefilm-stil. Nei, Terminator 3 kan brenne! Endret 28. juli 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Haisommer 3 & 4. Eneren er klassiker, toeren var en verdig oppfølger. Så forsvant Roy Scheider og dermed ble de to siste bare crap. 9163333[/snapback] Haha. Jeg satt faktisk gjennom 3'ern for ikke så lenge siden. Jeg skrattlo hver gang haien KNURRET Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ser Saw 2 blir nevnt, det føler jeg ikke er helt rettferdig. I mine øyne er Saw 2 en veldig god film. Saw 3 derimot Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ser Saw 2 blir nevnt, det føler jeg ikke er helt rettferdig. I mine øyne er Saw 2 en veldig god film. Saw 3 derimot 9164120[/snapback] Så enig. Saw 3 er noe av det dårligste. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 For noe vås. 3'ern er bedre enn 2'ern. Synes likevel den første Saw filmen er den beste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Alien Ressurection synes jeg var ganske dårlig. Dog grei å se om man vil ha alien action. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 The Neverending Story 2 var elendig, de burde aldri ha lagd en "oppfølger", den første filmen var perfekt som en god barnefilm, den sluttet godt og var ganske bra synes jeg. Men neida, når jeg først så oppfølgeren så ble jeg overrasket over at det ikke var NOEN av heltene i den første filmen, den hadde jo det samme navnet, men ingen av folkene. Ble ganske deprimert av bare det, det var ikke noe nytt plott, og det var som å se en dårligere versjon av den første filmen. Politiskolen 1-4 er gode filmer. 5-7 er dårligere, men fortsatt filmer jeg ser frivillig. 9162486[/snapback] Synes alle er like dårlig, men de er ikke dårlig slik at man blir irritert over å se dem, de er sykt underholdende, bare det at de er elendig... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Matrix 2,3ødla en ganske god film og kommer mye mye piss som skal gjøre filmene "smarte" barefordi noe er komplisert betyr ikke at det er bra 9153991[/snapback] Tok saa lang tid før denne kom opp! SKANDALE! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Superman 3 & 4 var ganske ræva for å si det slik. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg ble veldig skuffet da jeg så Matrix 2, og Matrix 3 skuffet meg enda mer. Endret 30. juli 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Rocky 2,3 osv helt utrolg dårlige oppfølgere (den siste rocky filmen var faktisk ganske ok) Tett etterfulgt av rambo 2 og 3 (4 kommer vel snart, og blir helt sikkert grise dårlig) Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ser folk snakkar mykje om Matrix (del) 2 og 3, og kor ufatteleg dårlege dei var. Men i kor stor grad kan vi kalle desse oppfølgjerar? Dei er jo ein del av Matrix-historia, og det var vel idéen å lage alle tre heile tida? Personleg synst eg det blir feil å sjå desse filmane kvar for seg, men skjønnar godt at nokon gjer det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tett etterfulgt av rambo 2 og 3 (4 kommer vel snart, og blir helt sikkert grise dårlig) Likte du ikke Rambo 2 og 3? Hvorfor? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tett etterfulgt av rambo 2 og 3 (4 kommer vel snart, og blir helt sikkert grise dårlig) Likte du ikke Rambo 2 og 3? Hvorfor? 9173219[/snapback] Rambo er kanonfilmer, det er saa blodharry 80-tallsaction at det blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå