MrUrge Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Pirates of The Caribbean 3. Fy f... for en møkkafilm. Tror aldri jeg har vært så skuffa 9154294[/snapback] 3'ern var jo kjempe bra. Mye bedre enn 2'ern. 9395531[/snapback] Nei, møkkafilm.. Ødeleggende.. Huff.. 1ern og 2ern var drit konge.. Men så kommer 3ern.. Huff Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Når det kommer til Pirates of The Caribbean syns jeg både 2'ern og 3'ern var svært skuffende, det hadde holdt med den første filmen Edit: Trykk Leif. Endret 31. august 2007 av Bakke Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 The Butterfly Effect 2 må være verdens mest elendige oppfølger noensinne. Ener'n er så utrolig bra, og så genial og fantastisk, mens toer'n er så forbanna dårlig. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Battle Royale 2 er en ganske god kandidat må jeg si. Så den i går... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Shrek 3 var litt nedtur. Hverken jeg eller lillesøstra mi lo fullt så mange ganger som under 1. og 2. Shrek 3 var rett og slett litt kjedelig.. Værste er at jeg har hørt det kommer en 4. i 2010 Også likte jeg ikke oppfølgerne til Pirates of the Caribbean. Første var best, uten tvil. Endret 1. september 2007 av Demille Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Men Shrek 3 kan på langt nær kategoriseres som en av de mest elendige oppfølgerne? Jeg, som sagt, likte den. Syntes de er veldig flinke med sangene de bruker på filmene. Særlig "I still know what you did last summer" er en dårlig oppfølger, og jeg har nylig sett "I always know what you did last summer" på Shell... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, det var faktisk noe jeg liker best ved shrek filmene, og likte med den siste, nemlig filmmusikken. Men, jeg må dessverre si at jeg hadde forventet litt mer av Shrek 3 Greit nok så var ikke oppfølgeren elendig, men den kunne ikke måle seg med de to andre, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Tremors 4 i forhold til de 3 før. Edit: Post 100 i filmkategorien. Endret 1. september 2007 av Groening Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Komisk i Politiskolen 2 når Mahoney skulle leke tøff bølle for å infiltrere Zeds gjeng.....pinlig dårlig skuespill lol ....but god dammit I luv em ! Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vet ikke om noen har nevnt den men oppfølgeren til "From Dusk Till Dawn" var bare helt ûber-ræva! Hadde stort bilde av Bruce Campbell ( Evil Dead Helten) på coveret, viste seg at hans rolle varte i ca 30 sekunder, DOH! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Poltiskolen 7 og Matrix 2 og 3 Dårligere filmer skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Japanske Ring er en film som står høyt i kurs her. Oppfølgeren Ring 2 er også bra, en del hakk dårligere enn den første, men likevel innenfor samme sjanger i det minste. Filmen som derimot var den originale oppfølgeren til Ring, altså Rasen, må være noe av det mest bedritne jeg noengang har sett. Her går man fra stemningsfull horror til pratefilm med fokus på vitenskapelige forklaringer og gud veit hva, med spenningsnivå på høyde med en dårlig Derrick episode. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Politiskolen 2,3,4,5,6,7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå