floolf Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg aner faen ikke hva jeg skal kjøpe til ham, men jeg tror kanskje det bør bli noe han kan ha glede av alene ... Han liker data og donald duck liksom, og å spise. Noen forslag til hva pokker som kan kjøpes? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 En lapp som er inne i en fyrstikkeske, som det er masse gaffatape og avispapir rund. På lappen står det: Bedre lykke neste år! Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ka 10åringa egentli gjør? har glømmt ka man jor på den aldern Men om han like pc og spill generellt, kjøp han spill da vell. spørs jo helt kor langt pengboka rekk ^^ Om den ikke rekk t så mye, kjøp et eller nån pc spill Om pengboka rekk litt lenger, kjøp spillekonsoll xD eller bare en litn nintendo DC eller DC lite ^^ eeeller, nåkka i den durn Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kjøp tegneserier, kanskje noen gamle årganger med Donald:) Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kjøp tegneserier, kanskje noen gamle årganger med Donald:) 9151524[/snapback] JA! dra til en bruktbok/blad sjappe og let frem noen skikkelig gode gullkorn Trenger ikke bare være Donald, kanskje du finner noe ennå bedre blant støv og blader ^^ Lenke til kommentar
superninja Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ta å bank/få dei som mobba han til å slutte, er vel det ett mobbeoffer vil ha mest av alt? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 karatekurs, eller kickboksing. noe sånt:) Lenke til kommentar
April Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Burde jo være noe som han har interesse for. Pc'spill syntest jeg hørtes ut som en god ide. Også blader, slik som å gå på en brukt forhandler. Da finner du mye bra, og det er billig. Så det er jo masse bra forslag her. Går jo ann å kombinere også. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg aner faen ikke hva jeg skal kjøpe til ham, men jeg tror kanskje det bør bli noe han kan ha glede av alene ... Han liker data og donald duck liksom, og å spise. Noen forslag til hva pokker som kan kjøpes? 9151121[/snapback] Jasså han liker og spise. Da liker han kansje mat også Lenke til kommentar
GeForcy Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det som virkelig kan få ham til å føle seg bra er et bursdagskort hvor du skriver noe hyggelig til ham. Og få alle dine/hans venner til å underskrive det.. Sånn at han føler seg ikke helt alene.. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvilket forhold har dere? Slekt? Venner? Klassekamerater? Gi han noe som viser at han fortsatt har venner som bryr seg, hvis du gjør det selvfølgelig. Det burde du uansett. Lenke til kommentar
floolf Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Tegneserier var en god ide, kan hende jeg går for den. Og noen spill tenkte jeg også på, men hva pokker er det som er kult for de på den alderen nå da? Jeg vil jo helst ikke kjøpe noe kjipt som voksne alltid kjøper ... (Når han blir litt eldre så kan han i det minste få musikk å lytte til elns.) Forøvrig er det slekt ja, er snakk om tremenning. Og godt poeng egentlig det med kortet; får vel ta å skrive noe skikkelig koselig, og litt kult e.l. så det er noe å ha hengende framme Tror forøvrig han har en av nintendokonsollene, en eller annen DS - må sjekke det, for det slår meg at et kult spill til den dingsen hadde passa ganske så bra. Og jeg vet han har gamecube, men er det noe særlig som har kommet ut til den etter wii da? Endret 27. juli 2007 av floolf Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Resident Evil 4 duger jo flotters til den konsollen, men kanskje i voldlegaste laget Kjem ut eit nytt pokemon spel til DS no, treff ikkje det aldersgruppa? Lenke til kommentar
floolf Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Jo! Når du sier det så slår det meg at den lille kjøteren har babla om pokemon ja Må finne ut hva det heter gett. Ellers tror jeg resident evil bare kan finne på å gjøre hverdagene hans enda mer skremmende ... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Du har jo Zelda: Twilight Princess til Gamecube. Lenke til kommentar
floolf Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Det egner seg for bra en 10åring? Kanskje det, kanskje det! Lenke til kommentar
Varen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 En fotball og en grandiosa gjør nok susen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jo! Når du sier det så slår det meg at den lille kjøteren har babla om pokemon ja Må finne ut hva det heter gett. Here you go! Du blir garantert favorittslektning om du kjøper dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå