Josteinsmira Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har lånt bort kontrollen min til en kompis, så det jeg lurer på er om det er mulig for meg å oppdatere konsollen min slik at når jeg får igjen kontrollen så kan jeg sette meg ned og spille med engag Har PSP hvis det er til noe nytte. -Josteinsmira Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er mulig å styre XMB med tastatur, så du kan jo prøve. Burde gå Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Stemmer. Bare koble i et USB-tastatur, du Lenke til kommentar
Josteinsmira Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Ok, men hva er da "PS", trekant, X, sirkel og kvadrat på tastaturet? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 PS går nok ikke. Enter er X og F1 er trekant mener jeg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Høres ut som du har mer jobb med å få dette til å virke, enn å bare vente til du har fått tilbake kontrollen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 du kan jo sjekke om du kan update via remote play er på jobb elrs skulle jeg skjekke det ut for deg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 PS tasten er ESC på mitt tastatur, som er satt opp som norsk. Vet ikke om dette er kun på mitt eller gjennomgående, men funker fint her. Remote play kan ikke brukes til å oppdatere maskinen er jeg 99% sikker på, selv om jeg er på jobb og uten mulighet for å bekrefte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå