Gunfreak Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 de har ikke RE4 på nettbutikken dems heller Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Mange spill som ikke er der, hvertfall fra xbox360 sin side og wii. Ser ut som ps3 spill er der Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Men eg har sagt det før og sier det igjen, RS har noe av den råeste musikken eg har hørt i eit FPS 9152892[/snapback] Må si meg enig at Red Steels soundtrack trapper opp den anspente stemningen enda et par hakk enn det det er fra før av. Alt i alt er Red Steel fra Ubisoft, et spill jeg vil anbefale. Det aller første spillet til Wii jeg kjøpte faktisk. Glimrende bruk av Wiimoten og fantastisk underholdene oppdrag gjør dette til et perfekt lanserings-spill til denne super-freshe konsollen. Minus: Noen bugs her og der ødelegger feelingen litt Når det gjelder FarCry: Vengeance, er ikke dette et spill jeg anbefaler sånn nå i forste omgang, men er et "koselig" (;D) spill i en helg eller to. Litt ensformig. Du tilbringer mesteparten av tiden i samme type landskap. Resident Evil 4 er et spill av prima klasse, og her og blir Wiimoten nye egenskaper satt på prøve. Litt deiligere styring i skyte-modus enn andre skytespill (etter du har entret aiming-mode bruker du herved nunchuken til å styre vinkelen). Har rundet dette spillet 6 ganger, og er fortsatt ikke lei av de virus-infiserte fiendene. Mye bonus materialle gjør at dette spillet blir lenge inne i Wii'en uten noe behov for å bytte spill umiddelbart. Zelda er også et spill jeg anbefaler. Men dette er et spill som blir veldig kjipt dersom du først står fast og ikke kommer noen som helst vei. Men da er det jo kjekt å få hjelp fra Walkthrough'er på IGN og liknende gaming-sider. Her er også Wiimoten funksjoner morsome og innovative. Hvis du er interessert i denne typen eventyr-genren er dette absolutt et must! Endret 30. juli 2007 av OnklCB_94 Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Er det noen som vet om en butikk i Oslo som har resident evil? Har vært innom 2 elkjøper nå som ikke hadde det. Drittirriterende rett og slett. Er nesten så jeg får lyst til å modde boksen Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er det noen som vet om en butikk i Oslo som har resident evil? Har vært innom 2 elkjøper nå som ikke hadde det. Drittirriterende rett og slett. Er nesten så jeg får lyst til å modde boksen 9182987[/snapback] Slet selv med å finne det faktisk, elkjøp hadde det ikke (bombe..), ikke spaceworld. helt til jeg stakk til en free record shop butikk som får inn nye spill ca en gang hvert skuddår, og de hadde ett igjen. har inntrykk at det ikke er lett å få tak i, kanskje best å bestille over nett Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Er det noen som vet om en butikk i Oslo som har resident evil? Har vært innom 2 elkjøper nå som ikke hadde det. Drittirriterende rett og slett. Er nesten så jeg får lyst til å modde boksen 9182987[/snapback] Slet selv med å finne det faktisk, elkjøp hadde det ikke (bombe..), ikke spaceworld. helt til jeg stakk til en free record shop butikk som får inn nye spill ca en gang hvert skuddår, og de hadde ett igjen. har inntrykk at det ikke er lett å få tak i, kanskje best å bestille over nett 9183405[/snapback] Pleier kjøpe spill fra absoluttspill.no pga eksepsjonelt god service og det faktum at jeg får spillene direkte i postkassen. MEN de har selvsagt heller ikke spillet inne. blærk blærk blærk. Har virkelig lyst til å spille dette spillet nå Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er det noen som vet om en butikk i Oslo som har resident evil? Sikkert ikke relevant, men i Trondheim fant jeg det på FreeRecordShop. De har knapt nok spill, men akkurat det hadde de! ika Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Er det noen som vet om en butikk i Oslo som har resident evil? Sikkert ikke relevant, men i Trondheim fant jeg det på FreeRecordShop. De har knapt nok spill, men akkurat det hadde de! ika 9185398[/snapback] hmm... kanskje ta en tur ned på karl johan og se da.. tørster etter ett singleplayer-spill og dette spillet virker glimrende akkurat nå Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er det noen som vet om en butikk i Oslo som har resident evil? Sikkert ikke relevant, men i Trondheim fant jeg det på FreeRecordShop. De har knapt nok spill, men akkurat det hadde de! ika 9185398[/snapback] hmm... kanskje ta en tur ned på karl johan og se da.. tørster etter ett singleplayer-spill og dette spillet virker glimrende akkurat nå 9186017[/snapback] Anbefales! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Orket ikke ta turen til free record shop, men stoppet innom den lokale elkjøpen igjen og der hadde de red steel til 199kr så plukket med meg det. Så har jeg i hvert fall noe å holde på med til jeg får tak i RE4 wiiiiii edition. Lenke til kommentar
jonbaron112 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 om noen bor i bergen har dem Re4 på playcom på åsane senter.. konge spill Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Wario Ware: Smooth Moves Uten tvil det morsomste spillet jeg noensinne har prøvd. Perfekt på vorspiel og i annet godt selskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå