Gå til innhold

Wii-spill som virkelig utnytter Wiimoten bra?


Anbefalte innlegg

Red steel var en stor skuffelse. Det var stort sett akkurat det samme om og om igjen. Det va utrolig låst... Du måtte følge en absolutt sti, og fikk aldri noen valgmuligheter.

9158175[/snapback]

 

Stort sett summerte du opp samtlige FPS akkurat der :p

 

Men det er verdt å benve at RS er meget artig i multiplayer dersom du har intresse eller nok kontroller sett til det.

9158223[/snapback]

 

Det finnes spill der du kan velge mellom flere måter å nå målene dine på. Det er det jeg savner i red steel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Red steel var en stor skuffelse. Det var stort sett akkurat det samme om og om igjen. Det va utrolig låst... Du måtte følge en absolutt sti, og fikk aldri noen valgmuligheter.

9158175[/snapback]

 

Stort sett summerte du opp samtlige FPS akkurat der :p

 

Men det er verdt å benve at RS er meget artig i multiplayer dersom du har intresse eller nok kontroller sett til det.

9158223[/snapback]

 

Det finnes spill der du kan velge mellom flere måter å nå målene dine på. Det er det jeg savner i red steel.

9158238[/snapback]

 

Er ikke det som er tema uansett. handler om at spillet viser Wii'moten på en bra måte. Antagelighvis vil Red Steel 2 vise det på en enda bedre måte =)

Ja, er enig, savner den muligheten, men jeg liker å bare blaste ned ting uten å styre med å finne veien hele tiden. :p

Lenke til kommentar

Ikke overdriv nå.. Så fett får ingenting blitt..

 

Men.. back to the case...

Som sagt tidligere er det vel minispillene som Wario og Rayman, som utnytter de best.. av de spillene jeg har spilt iallefall.. Exite truck er jo også god på å få deg på å vri og tviste på den.. :)

Lenke til kommentar
MP på RS er sykt tøft, tenk dere golden eye mp bare ende tøffere

9159784[/snapback]

Sånn der er skummelt å si... Aner ikke hvor mange timer Goldeneye-multiplayer jeg har spilt men det er fryktelig mange :love:

 

Ikke overdriv nå.. Så fett får ingenting blitt..

 

Men.. back to the case...

Som sagt tidligere er det vel minispillene som Wario og Rayman, som utnytter de best.. av de spillene jeg har spilt iallefall.. Exite truck er jo også god på å få deg på å vri og tviste på den.. :)

9164394[/snapback]

Hmm.. Får bare prøve meg frem her.. Bilspill holder jeg meg til x360 der jeg har kjøpt meg ratt og pedaler så Exite trucks utgår for min del uansett.

 

Akkurat kommet hjem fra ferie så skal koble opp wii'en nå for første gang hjemme og leke litt. Morro morro

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale:

WarioWare Smooth Moves spillet bruker Wiimoten på alle tenkelige måter og det fungerer utrolig godt

 

Excite Truck. sinnsykt raskt bilspill som man bare blir mer og mer glad i jo mer man spiller det, og kontrollen her fungerer så og si perfekt.

 

enten Mercury Meltdown eller Kororinpa. for Kororinpa sin del så har aldri kuletrilling kjent mer ekte. og Mercury meltdown så har det aldre kjent mer ekte å trille på gugge og blande farger.

 

Rayman Raving Rabbids er nok et spill som jeg syns gjør veldig mye med Wiimoten som er morsomt.

 

Det finnes andre veldig bra spill på Wii også som Scarface, Zelda og Brain Academy og andre men disse gjør ikke så fryktelig mye med Wiimoten, de er mer tradisjonelle.

Lenke til kommentar

Hehehe trodde ikke det var så mange spill til denne maskinen jeg :D

 

Er det forresten ikke mulig å hente ned demoer av spill som kan kjøpes i Wii-shop?

 

Tror det blir Resident Evil på meg nå og så får vi se hvor ferden går etter det. Får håpe de har dette inne på den lokale elkjøpen for da blir det veiving med wiimoten imorgen kveld :w00t:

 

Takk for alle svarene foresten. Det ble nesten for mye å fordøye :blush:

Lenke til kommentar

Er det ingen som har nevnt Kororinpa?

 

Helt vanlig "klinkekulerulling"-spill, men i motsettning til Super Monkey Ball på Wii har de fått kontrollen til å funke veldig bra. Gode brettdesign er det også, og man kan åpne hele spillet i 2-player kompetitiv modus, noe som er en sjelden men velkommen ekstra.

Lenke til kommentar
Er det ingen som har nevnt Kororinpa?

 

Helt vanlig "klinkekulerulling"-spill, men i motsettning til Super Monkey Ball på Wii har de fått kontrollen til å funke veldig bra. Gode brettdesign er det også, og man kan åpne hele spillet i 2-player kompetitiv modus, noe som er en sjelden men velkommen ekstra.

9169920[/snapback]

Jeg nevnte det, men ja Kororinpa blir ofte oversett, jeg ble veldig positivt overrasket over det spillet.

Lenke til kommentar

Nevnte også Kororinpa tidligere i tråden.

 

Spillet må kjøpes i butikk da det er et "fullverdig" spill og ikke noe VC greier.

Spillet er svært underholdene i multiplayer hvertfall. Har bare prøvd med meg og en til så vet ikke om det går med fire spillere, men jeg skulle tro det går.

Lenke til kommentar
Nice tråd, masse svar. Vurderer å kjøpe Resident Evil selv, får sjekke ut noen omtaler.

 

Benbjo:

Nice avatar, Porcupine Tree <3

9170942[/snapback]

 

denne bør jo avgjøre det

http://gamer.no/omtale/wii/resident_evil_4_wii_edition/41416

9172021[/snapback]

Var på elkjøp og skulle kjøpe det idag, men de hadde det ikke inne.

 

Var det ikke en fuckings måned siden spillet kom ut? :<

Lenke til kommentar
Er det ingen som har nevnt Kororinpa?

 

Helt vanlig "klinkekulerulling"-spill, men i motsettning til Super Monkey Ball på Wii har de fått kontrollen til å funke veldig bra. Gode brettdesign er det også, og man kan åpne hele spillet i 2-player kompetitiv modus, noe som er en sjelden men velkommen ekstra.

9169920[/snapback]

Jeg nevnte det, men ja Kororinpa blir ofte oversett, jeg ble veldig positivt overrasket over det spillet.

9169988[/snapback]

Jeg har dette spillet og det var gøy så lenge det varte :)

Lenke til kommentar
Nice tråd, masse svar. Vurderer å kjøpe Resident Evil selv, får sjekke ut noen omtaler.

 

Benbjo:

Nice avatar, Porcupine Tree <3

9170942[/snapback]

 

denne bør jo avgjøre det

http://gamer.no/omtale/wii/resident_evil_4_wii_edition/41416

9172021[/snapback]

Var på elkjøp og skulle kjøpe det idag, men de hadde det ikke inne.

 

Var det ikke en fuckings måned siden spillet kom ut? :<

9172045[/snapback]

 

tror elkjøpt og slikt ikke altid tar inn spill med 18grense

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...