DeathBabe Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Fins det noen gratis programmer hvor du kan spille av en lyd på datan så er det et program som tar det opp.. Inni datan, likosom, Ikke på mikrofon! Endret 27. juli 2007 av skygress Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det gjør det vet du Programmet Audacity er helt gratis og har alle funksjonene du trenger. Det holder ihvertfall massevis når jeg skal redigere lyd til filmer og annet. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ta opp i lydinnspilling, last ned en eller annen converter fra download.com Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er bare å velge "Wave out mix" som opptakskilde i lydmikseren og så kan du bruke et hvilket som helst program til opptaket. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Dersom programmet du tar opp med ikke kan lagre rett til mp3 kan du bruke LAMEdropXPd til å enkode .WAV-filer til mp3. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg skjønte ikke noe av det Lamegreiene, jeg.. Man kan jo bare slippe filer oppå den greia...:S Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 I min mening er Audacity enklest; du velger bare "Stereo Mix" i dropdown-menyen opperst til høyre, og trykker Record (den røde knappen, duh^^) Så, når du har "spilt inn" det du vil ha, går du til Fil->Export as MP3. Enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå