Fiola Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har nylig installert SONAR 2.0 og alt ser ut til å virke fint, bortsett fra en essensiell ting - nemlig lyden... Jeg er ikke så kjent i programmet enda, men jeg får da hentet frem forskjellige musikkfiler og har også funnet diverse lyd-eksempler som ligger i programmet. Men samme hva jeg prøver kommer det ikke en lyd under avspilling. Lyden virker helt fint utenom i dette programmet. Gode råd ? :-? :-? Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Hvordan i hule heite får man frem lyden ????? Hjelp hjelp..... Har prøvd "alt" og frustrasjonsfaktoren er jevnt stigende. Musikken spiller i vei ser jeg, men ingen lyd er å høre. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hvilket lydkort bruker du? Det er mulig at det du prøver å spille av er MIDI og at du enten ikke har installert noen MIDI-enheter eller ikke satt dem opp i programet. Det siste kan du gjøre under Options -> Midi-Devices Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå