TrendyBay Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei Ingen ting er som å ha festens kuleste t-skjorte. Håper at de som vil kan vise bilde, eventuelt linke til kule t-skjorter/web butikker på nettet, som har party t-skjorter. Her er tre av mine favoritter, som jeg nettopp har bestilt : http://www.spreadshirt.net/shop.php?...id=5233166&p=1 http://www.spreadshirt.net/shop.php?...id=5092906&p=3 http://www.spreadshirt.net/shop.php?op=art..._id=4937804&p=1 Gleder meg til å se andre kule party t-skjorter, håper jeg får mange gode tips til hva jeg kan fylle opp kleskapet med God sommer til alle! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 1 innlegg av deg er dette.. hmm mistenkelig.. reklame anyone? Lenke til kommentar
TrendyBay Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 1 innlegg av deg er dette.. hmm mistenkelig.. reklame anyone? 9151042[/snapback] En plass må en jo begynne, var faktisk det første jeg ville spørre om Lenke til kommentar
TrendyBay Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) 1 innlegg av deg er dette.. hmm mistenkelig.. reklame anyone? 9151042[/snapback] En plass må en jo begynne, var faktisk det første jeg ville spørre om 9151111[/snapback] Nå har jeg faktisk 3 innlegg, er du like mistenksom enda? hehe Endret 26. juli 2007 av TrendyBay Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 3 innlegg i samme tråden, ja. Imponerende. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Har trøye der det står "You look like my next girlfriend". :!: Noen damer har faktisk kommet bort til meg og spurt om jeg fortsatt er singel eller har fått meg dame allerede. Kjøpte den i utlandet for 2 siden. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Barsk med karsk var faktisk fet da godt mulig jeg bestiller bare finne min størrelse først. vet ikke om jeg er M el L(large) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Sånne tees burdte kun brukes når man er i campingvongnen eller kjører 240. Dårlig forsøk på å få oppmerksomhet gjennom klærna, enda man ikke klarer å kle seg. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Threadless.com Fantastisk mye bra det er! Billig er det også. 15$ pr. Lenke til kommentar
TrendyBay Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Kan være enige i at de er litt harry, men synes det er kult. Lenke til kommentar
TrendyBay Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Barsk med karsk var faktisk fet da godt mulig jeg bestiller bare finne min størrelse først. vet ikke om jeg er M el L(large) 9151672[/snapback] Når jeg fikk t-skjortene så jeg at de var litt små i størrelsene Bare så du vet det Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Sånne tees burdte kun brukes når man er i campingvongnen eller kjører 240. Dårlig forsøk på å få oppmerksomhet gjennom klærna, enda man ikke klarer å kle seg. 9152218[/snapback] Det er faktisk ikke alle som er så sinnsykt opptatt av å være preppy/whatever som deg. Du trenger derfor ikke stikke innom alle tråder av denne typen for å vise at de som liker sånne klær har dårlig smak bare fordi du ikke liker dem. Det er veldig subjektivt hva folk oppfatter som kult/fint osv. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Sånne tees burdte kun brukes når man er i campingvongnen eller kjører 240. Dårlig forsøk på å få oppmerksomhet gjennom klærna, enda man ikke klarer å kle seg. 9152218[/snapback] Er ikke alle som går med belter til 2k spenn etc som deg. Prioriterer nye belter over bremseklosser på bilen, sier litt Lenke til kommentar
TrendyBay Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Belter fremfor bremseklosser, hehe Å kjøpe veldig dyre klær er jo et et rop om oppmerksomhet på linje med såklate harrye t-skjorter Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvilken skjorte var det du kjøpte fra FC Walkover? Det er fotballaget mitt Jeg skal sørge for at du får VIP-plass neste gang vi spiller Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Belter fremfor bremseklosser, hehe Å kjøpe veldig dyre klær er jo et et rop om oppmerksomhet på linje med såklate harrye t-skjorter 9320498[/snapback] Eller bare en annen prioritet (dyrere klær som faktisk ser bra ut og har bedre fit/harry t-skjorte med et enkelt skrifttrykk på). Hvem har et rop om oppmerksomhet her, hm? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Belter fremfor bremseklosser, hehe Å kjøpe veldig dyre klær er jo et et rop om oppmerksomhet på linje med såklate harrye t-skjorter 9320498[/snapback] Eller bare en annen prioritet (dyrere klær som faktisk ser bra ut og har bedre fit/harry t-skjorte med et enkelt skrifttrykk på). Hvem har et rop om oppmerksomhet her, hm? 9322925[/snapback] Hehe, du mener han som kjøper en t-skjorte som passer dårlig roper om oppmerksomhet? De som kjøper de såkalte harry t-skjortene roper ikke akkurat om oppmerksomhet mtp på at de vil se seriøse ut/vise at de har mye penger (slik som visse andre). Er vel mer for å virke morsomme og å vise at de har selvironi. Noe dere som kjøper de dyre klærne åpenbart ikke har siden dere ikke tør gå med den type klær. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Robot i Bergen fører t-skjorter designet av venner og bekjente av sjappa. Trykkes som oftest i få eksemplarer, så sannsynligheten for at du møter noen med samme t-skjorta er relativt liten. Lenke til kommentar
TrendyBay Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Kult det. Hvor i Bergen er den butikken da? Hadde vært kult å dratt innom den en gang Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Sånne tees burdte kun brukes når man er i campingvongnen eller kjører 240. Dårlig forsøk på å få oppmerksomhet gjennom klærna, enda man ikke klarer å kle seg. 9152218[/snapback] sånne t skjorter skal jo ofte sprekke stillheten. synes det er litt kult hvis man har en unik og personelighet til å bære den. Gjør ikke noe at den passer med farger tl resten av antrekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå