Gå til innhold

Kule party t-skjorter :)

Anbefalte innlegg

Hei

Ingen ting er som å ha festens kuleste t-skjorte. Håper at de som vil kan vise bilde, eventuelt linke til kule t-skjorter/web butikker på nettet, som har party t-skjorter.

Her er tre av mine favoritter, som jeg nettopp har bestilt :

http://www.spreadshirt.net/shop.php?...id=5233166&p=1

http://www.spreadshirt.net/shop.php?...id=5092906&p=3

http://www.spreadshirt.net/shop.php?op=art..._id=4937804&p=1

Gleder meg til å se andre kule party t-skjorter, håper jeg får mange gode tips til hva jeg kan fylle opp kleskapet med

God sommer til alle!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 innlegg av deg er dette.. hmm mistenkelig.. reklame anyone?

9151042[/snapback]

En plass må en jo begynne, var faktisk det første jeg ville spørre om ;)

9151111[/snapback]

Nå har jeg faktisk 3 innlegg, er du like mistenksom enda? hehe :p

Endret av TrendyBay
Lenke til kommentar

Har trøye der det står "You look like my next girlfriend". :!: Noen damer har faktisk kommet bort til meg og spurt om jeg fortsatt er singel eller har fått meg dame allerede.

Kjøpte den i utlandet for 2 siden.

Lenke til kommentar
Barsk med karsk var faktisk fet da :)

godt mulig jeg bestiller :p

bare finne min størrelse først. vet ikke om jeg er M el L(large)

9151672[/snapback]

Når jeg fikk t-skjortene så jeg at de var litt små i størrelsene :) Bare så du vet det :)

Lenke til kommentar
Sånne tees burdte kun brukes når man er i campingvongnen eller kjører 240.  Dårlig forsøk på å få oppmerksomhet gjennom klærna, enda man ikke klarer å kle seg.

9152218[/snapback]

:D

Det er faktisk ikke alle som er så sinnsykt opptatt av å være preppy/whatever som deg. Du trenger derfor ikke stikke innom alle tråder av denne typen for å vise at de som liker sånne klær har dårlig smak bare fordi du ikke liker dem. Det er veldig subjektivt hva folk oppfatter som kult/fint osv.

Lenke til kommentar
Sånne tees burdte kun brukes når man er i campingvongnen eller kjører 240.  Dårlig forsøk på å få oppmerksomhet gjennom klærna, enda man ikke klarer å kle seg.

9152218[/snapback]

Er ikke alle som går med belter til 2k spenn etc som deg.

Prioriterer nye belter over bremseklosser på bilen, sier litt ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Belter fremfor bremseklosser, hehe :) Å kjøpe veldig dyre klær er jo et et rop om oppmerksomhet på linje med såklate harrye t-skjorter :)

9320498[/snapback]

Eller bare en annen prioritet (dyrere klær som faktisk ser bra ut og har bedre fit/harry t-skjorte med et enkelt skrifttrykk på).

Hvem har et rop om oppmerksomhet her, hm?

Lenke til kommentar
Belter fremfor bremseklosser, hehe :) Å kjøpe veldig dyre klær er jo et et rop om oppmerksomhet på linje med såklate harrye t-skjorter :)

9320498[/snapback]

Eller bare en annen prioritet (dyrere klær som faktisk ser bra ut og har bedre fit/harry t-skjorte med et enkelt skrifttrykk på).

Hvem har et rop om oppmerksomhet her, hm?

9322925[/snapback]

Hehe, du mener han som kjøper en t-skjorte som passer dårlig roper om oppmerksomhet?

De som kjøper de såkalte harry t-skjortene roper ikke akkurat om oppmerksomhet mtp på at de vil se seriøse ut/vise at de har mye penger (slik som visse andre). Er vel mer for å virke morsomme og å vise at de har selvironi. Noe dere som kjøper de dyre klærne åpenbart ikke har siden dere ikke tør gå med den type klær. :roll:

Lenke til kommentar

9152218[/snapback]

sånne t skjorter skal jo ofte sprekke stillheten. synes det er litt kult hvis man har en unik og personelighet til å bære den. Gjør ikke noe at den passer med farger tl resten av antrekket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...