Zelkin Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei. Noen som har opplevd å ikke få 2 prikker helt 100% når man stiller inn sensoren på baren? Jeg opplever å få 2 hele prikker og en svak 3 prikk. Sett at min kompis har 2 prikker perfekt. Ikke at jeg opplever så veldig mye problemer, tror jeg, men feks i ett skytespill ville det verdt veldig kjipt om sikte plutselig hoppet litt til høyre pga en 3 prikk lurer den dit. Av å til hender det at jeg opplever sånn plutselige små rykk til høyre, og lurte kanskje på at det har en sammenheng der. men ville spørre andre her i forumet om alle har fått den til å bli 2 prikker og 100%? Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er det der du stiller inn sensitiviteten og sånt? Isåfall, har jeg flere ganger opplevd å få tre prikker ja. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Er det der du stiller inn sensitiviteten og sånt?Isåfall, har jeg flere ganger opplevd å få tre prikker ja. 9150676[/snapback] Ja stemmer det. Phew, ikke bare meg så langt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nå er jeg ikke fullstendig inne på teknologien her.... Men prikkene er etter det jeg kan forstår det "kameraet" framme på kontrollen ser av sensorbaren (som har to IR sendere). Dersom det er en annen kilde som sender ut IR (slik som varme, sollys etc.), vil denne påvirke signalet. Var jeg deg ville jeg ha sjekket etter eventuelle reflekterbare overflater og se å prøve å fjerne eller skjule dem. Men å kalibrere den kan hjelpe også. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Nå er jeg ikke fullstendig inne på teknologien her.... Men prikkene er etter det jeg kan forstår det "kameraet" framme på kontrollen ser av sensorbaren (som har to IR sendere). Dersom det er en annen kilde som sender ut IR (slik som varme, sollys etc.), vil denne påvirke signalet. Var jeg deg ville jeg ha sjekket etter eventuelle reflekterbare overflater og se å prøve å fjerne eller skjule dem. Men å kalibrere den kan hjelpe også. 9150942[/snapback] Det har jeg ikke tenkt på, skal prøve det i morgen og gi svar. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå