Gå til innhold

Håndfri installering i bil

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er i ferd med å bestille ny mobil SE K610i. Jeg ønsker å ha et permanent montert system håndfri i bilen med en egen holder som lader mobilen.

Ved nærmere underøkelse så er det flere valg:

1. feks HCA-60 som er et trådet system.

2. HCB-400 eller HCB-700 Bluetooth handsfri

3. Bruk av aux in på bilradio, kombinert med dempnings inngang på bilradioen. (har ikke funnet noe kabel utstyr)

4. Sony MEX-BT2500/Denver 38-2169 bilradio med BlueTooth handsfri. (har nettopp i våres kjøpt ny sony CDX-GT414U bilstero, så det frister ikke å kjøpe ny nå...)

En av disse løsningene i sammen med Bilholder HCH-69 med ekstern antenne, og strøm tilførsel.

HCH-69

Har tenkt på at det er jo greit med en kombinasjon med at en kan bruke mobilen trådløst ved at den ligger i jakke/bukse lomma, samtidig som en ved lengre turer kan sette den i en lader holder.

Et annet spørsmål er om det er mulig å koble mobilen til den vanlige radio antennen som brukes til bilradioen(samtidig som den er i bruk på bilradioen). Jeg har en audi A3 med pisk på taket.

Om noen har synspunkter eller erfaring med bruk av slike systemer, gi gjerne en kommentar på hva dere anbefaler....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herpå SonyEricson sine internett sider står det at Bluetooth enheter automatisk vil dempe musikken om telefonen ringer. Gjelder dette alle typer bilstero, og i så fall hvordan er dette løst rent teknisk, om bilstero'en mangler Bluetooth?
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...