langtongting Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg trenger hjelp med å finne navnet på en dokumentarserie jeg så for maks 2 år siden. Dette var en serie av BBC så vidt jeg vet og handlet om universet, alt fra sorte hull til oss mennesker. en mer filosofisk serie av hvordan det hele begynte, hvordan vi mennesker ble til og hva vil skje med universet. Dette var en urtrolig interesann serie. Forteller var en eldre britisk mann. (lignet litt på Arne Næss Senior) Ringer dette en bjelle hos noen? PS: Jeg så den ikke på norsk TV. Lenke til kommentar
starks Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kan det være "The planets"? Er å få tak i på DVD.. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Desverre, det er ikke The planets. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kan det være What We Still Don't Know med Sir Martin Rees? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Kan det være What We Still Don't Know med Sir Martin Rees? 9152528[/snapback] YES Jeg har trålet nettet etter navnet på denne! Takker så meget skag1! PS: Dokumentaren anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå