litenfyr Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hey. Har dere noen tips til skjermkort under 1000 lappen. må kjøpes på mpx.no(ikke spørr hvorfor, det har ikke noe med saken og gjøre=P) Har lurt på 8500gts og 8600 gt. hva er egentlig forskjellen? -Litenfyr Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg anntar at det er et PCI-Express-kort du skal ha, så da anbefaler jeg deg PowerColor Radeon X1950 Pro. Jeg har selv dette kortet og det gir syk ytelse i spill som Oblivion, Counter Strike Sourse (får 160 FPS i stresstest med 1218x1024). Selv om det koster noen hundrelapper over din pris kan jeg ikke annet enn å anbefale deg det kortet på det varmeste Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg anntar at det er et PCI-Express-kort du skal ha, så da anbefaler jeg deg PowerColor Radeon X1950 Pro. Jeg har selv dette kortet og det gir syk ytelse i spill som Oblivion, Counter Strike Sourse (får 160 FPS i stresstest med 1218x1024). Selv om det koster noen hundrelapper over din pris kan jeg ikke annet enn å anbefale deg det kortet på det varmeste 9150707[/snapback] Helt enig, hvis du ikke absolutt må ha dx10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå