Anorshan Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hva betyr Rød Pil ned i Utorrent? Rask svar Takker på forhånd Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 At det er noe feil med trackeren. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 At det er noe feil med trackeren. 9150304[/snapback] Tracker? Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Men den er på 0.1 prosent liksom.. Det virker tror jeg... Men hvorfor er det rød pil ned.. skal det ikke være grønn? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, den laster til et visst punkt, så er det bråstopp. (Somregel) er ikke sikker på om det går ann å laste til 100% med feil i tracker. Og jo, det ideele er grønn pil Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Rød pil er tracker feil, men du fortsetter jo å laste fra folk du alt er koblet til, og andre om DHT er på. Kan fint laste til 100% med rød pil. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Rød pil er tracker feil, men du fortsetter jo å laste fra folk du alt er koblet til, og andre om DHT er på. Kan fint laste til 100% med rød pil. 9150343[/snapback] Jeg tror nok jeg bytter til BitTorrent.. Flere sier at den laster ned på mye fortere måte ;= Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 For noe tull... µtorrent er myye bedre Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bitcomet er et alternativ som er minst like raskt Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Det står: 1 dag og 7 timer igjen.... Dette går sakte.. Min internetthastighet: 300-500 KB/ps Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg tror ikke det er noen forskjell på hvor fort bittorrent klienter laster ned, siden det er en veldig spesifikk protokoll for hvordan dette skal gjøres. Lenke til kommentar
ukcs Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg tror ikke det er noen forskjell på hvor fort bittorrent klienter laster ned, siden det er en veldig spesifikk protokoll for hvordan dette skal gjøres. 9154157[/snapback] Skulle likt og sett en test/rapport som enten bekrefter eller avkrefter den påstanden. Jeg tror heller ikke det er noe forskjell å snakke om. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hva betyr Rød Pil ned i Utorrent? Rask svar Takker på forhånd 9150299[/snapback] Google og du skal finne: http://www.utorrent.com/faq.php#What_do_th...status_icons.3F EDIT: i tillfelle du ikkje orker What do the red icons (Tracker Error (download)/Tracker Error (upload)) mean on the torrent status icons? These red icons indicate that µTorrent was not able to reach the tracker. This could happen when the tracker goes offline, becomes overloaded, or when the domain simply doesn't exist anymore. Check Tracker Status on the General tab to see what the exact error message is. In many cases, seeing this (especially if you see hostname not found in Tracker Status) and having DHT on but still having no peers to connect to may mean that you'll have to find another copy of the torrent on another tracker. In some cases, this is normal because the tracker is overloaded or temporarily down. The torrent itself should keep seeding/downloading as long as you got some peers, and if the tracker comes back up or becomes responsive, you should have no lost ratio so long as you don't close µTorrent or stop the torrent. Endret 30. juli 2007 av Akvarius Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg tror ikke det er noen forskjell på hvor fort bittorrent klienter laster ned, siden det er en veldig spesifikk protokoll for hvordan dette skal gjøres. 9154157[/snapback] Skulle likt og sett en test/rapport som enten bekrefter eller avkrefter den påstanden. Jeg tror heller ikke det er noe forskjell å snakke om. 9171284[/snapback] Selve protokollen er jo identisk på alle bittorrent-klientene. Og man vil jo heller ikke kunne øke hastigheten bare ved å bytte bittorrent-klient når det er 'svermen' av andre bittorrent-brukere man laster ned ifra, for man vil jo laste ned ifra de samme, trege, folka uansett program. Hvis man ikke er Gud selv kan man nok ikke gjøre noe med 'svermen' man laster ned ifra for å øke hastigheten disse laster opp med. Tar jeg ikke feil er det funksjonaliteten som er hva som gjør bittorrent-klientene forskjellige, ikke hvordan de håndterer nedlastninger med mindre de er hybrider som kombinerer forskjellige nettverk eller bruker utvidede protokoller av tredjepart. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nemlig. Derfor jeg tror at når det gjelder hastighet, er ikke klientene problemet, mer sannsynlig brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå