Øystein.F. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skrekk i dagslys. Se videoen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ahh dette kommer til å bli digg. Har en uggen følelse for at utviklerne kommer til å bli kalt rasister though, selv om 4ern ikke var noe bedre egentlig. Uansett, detter ser jammen meg intenst ut, og la noen merke til jenta på slutten? Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette synes jeg er et unødvendig spill, håper det blir bannlyst som Manhunt 2. :!: Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det kan du ikke mene det ligger selvfølgelig et plot bak det hele, og du skal overleve, ikke drepe i spillet. Og så er jo de du dreper levende døde, eller "las plagas" tror jeg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette synes jeg er et unødvendig spill, håper det blir bannlyst som Manhunt 2. :!: 9150295[/snapback] Vet du i heletatt hvor fengende historien bak dette/ forige spill er?! Tror du BØR se Resident Evil filmene! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hyggelig overraskelse på kvelden, ser absolutt kult ut. Likte spesielt at vi fikk se litt gameplay, veldig få trailere som kommer med gameplay når spillet er såpass langt unna. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 SOS Rasisme vil nok reagere at det er svarte zombier og få spillet bannlyst Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Blei veldig nyfiken på hu dama/jenta i slutten av spillet. Men dette her ser jo rivende bra ut spør du meg da. Så blir det å avgjøre hvilket format spillet skal kjøpes på Og for anledningen; http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/foxhmslf/post/19039 Heilt utrolig priceless. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det er vel jeg som er gammeldags, men det føles helt feil å springe rundt som amerikansk superhelt og drepe fattige svarte sivile - menn, kvinner og barn - zoombifiserte eller ikke. Dette er selvfølgelig en slags "omvendt rasisme" fra min side, for hva er vel forskjellen på å drepe svarte og hvite. Men det er så mye ekstremt voldelig dritt som har skjedd i Afrika de siste tiåra, at jeg blir bare trist... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 At de ikke bare kan la resident evil serien få dø i fred. Og ikke dra det så sinnsykt ut som de har. Resident evil 4 var tragisk dårlig. Jeg må tvinge meg selv til å spille det. Har ikke runna det enda, etter 6 mnd. Det er så hinsides dårlig. "Kom, så skyter vi forvirra spanjoler, det er det naturlige steg å ta resident evil serien videre." Og nå skal vi til Afrika. Oj, så spennende. Gode gammle RE feelingen kommer smygende (not). Neste blir vel månen eller noe.... Nei, det er som jeg sier: Resident evil serien døde i 2001. Gud som jeg savner den serien Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Dette må jeg nok skaffe meg... Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 SÅ jo bra ut det der, blir sikkert kalt rasisme spill, men hallo man må jo kunne skyte folk uansett farge i spill? Blir litt dumt å bare skyte hvite, mens de svarte bare går rundt å surrer uten fare i samme område Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvis vi skal bli kalt rasister for å skyte på negere i et spill må det være noe alvolig galt med samfunnet vårt. Uansett så spillet veldig imponerende med gode animasjoner, har vært fan av spillet siden RE 1 på PS1. Her er det bare å glede seg Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det er vel jeg som er gammeldags, men det føles helt feil å springe rundt som amerikansk superhelt og drepe fattige svarte sivile - menn, kvinner og barn - zoombifiserte eller ikke. Dette er selvfølgelig en slags "omvendt rasisme" fra min side, for hva er vel forskjellen på å drepe svarte og hvite. Men det er så mye ekstremt voldelig dritt som har skjedd i Afrika de siste tiåra, at jeg blir bare trist... 9151261[/snapback] Jeg er faktisk enig i tankegangen din, og det slo meg litt også da jeg så traileren. Noe "føles" feil ved det, kanskje bare oss to som tenker slik men.... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Det er vel jeg som er gammeldags, men det føles helt feil å springe rundt som amerikansk superhelt og drepe fattige svarte sivile - menn, kvinner og barn - zoombifiserte eller ikke. Dette er selvfølgelig en slags "omvendt rasisme" fra min side, for hva er vel forskjellen på å drepe svarte og hvite. Men det er så mye ekstremt voldelig dritt som har skjedd i Afrika de siste tiåra, at jeg blir bare trist... 9151261[/snapback] Er enig i at det føles litt merkelig med tanke på at Afrika er et kontinent der det skjer såpass jævlige ting ... og med en amerikansk "muskelhelt" som springer rundt og dreper hele landsbyer med afrikanere kan det bli litt i sterkeste laget for mange vil jeg tro! Men men, i RE4 så sprang du jo rundt og drepte horder med spanjoler ... Spillet ser hvertfall ut som en enda mere intens affære enn RE4! Me like! edit. leif. Endret 27. juli 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Godstol Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvordan kan det bli regnet som rasistisk bare om det er svarte som er de bevegende "målskivene" når vi har hatt hvite (zombifiserte eller ikke) som målskiver i alle år? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Rasistisk er å dra'n litt langt, men å kalle det politisk ukorrekt og jævli dårlig timing kan nok være riktig. Ikke minst unødvendig å lage underholdning med senter i det området i verden som lider mest.. Sånn er det nå en gang blitt, vi i vesten driter egentlig i hva som skjer med andre. Når det er sagt ser spillet ganske bra ut. Jeg fikser ikke å spille så klaustrofobiske spill, men jeg håper noen kompiser kjøper det så jeg får sett det Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 At de ikke bare kan la resident evil serien få dø i fred. Og ikke dra det så sinnsykt ut som de har. Resident evil 4 var tragisk dårlig. Jeg må tvinge meg selv til å spille det. Har ikke runna det enda, etter 6 mnd. Det er så hinsides dårlig. "Kom, så skyter vi forvirra spanjoler, det er det naturlige steg å ta resident evil serien videre." Og nå skal vi til Afrika. Oj, så spennende. Gode gammle RE feelingen kommer smygende (not). Neste blir vel månen eller noe.... Nei, det er som jeg sier: Resident evil serien døde i 2001. Gud som jeg savner den serien 9151366[/snapback] Hehe, da er jeg stikk motsatt. Jeg har hatt liten eller ingen interesse for Resident Evil-serien fram til jeg prøvde RE4 og var frelst. RE5 kan ikke komme fort nok for mitt vedkommende, spesielt etter å ha sett denne trailern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg