Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

2 psu'er og Foxconn GeForce 8800 kanskje ødelagt

Gjest Slettet-JSHtTF0R

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-JSHtTF0R

Hei.

Jeg har et Foxconn Geforce 8800GTS skjermkort som kanskje har sovna.

Det som skjedde var at jeg skulle prøve å sette inn 2 psu'er. Pcn starta og alt virka, det kom bare ingenting på skjermen.:( Jeg skjekket vifta på kortet da, for å finne ut om det fikk strøm, noe som det fikk... Jeg har prøvd med bare 1 psu og, men samme problemet. Har dere noen forslag?

Takk for alle svar :)

Endret av Slettet-JSHtTF0R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kortet tar vel ekstra strømtilførsel utenifra vel?

Kan hende selve kjølinga etc. får strøm, men kortet ikke står skikkelig plassert i bus'n sin?

Har du en ekstra bus av samme sort på HK du kan teste kanskje? Kanske en annen maskin som takler kortet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JSHtTF0R
Hvis du satte inn 2 psu er er det veldig viktig de har felles jord....har de ikke det vil kanskje noe kortsluttes....

9151763[/snapback]

Oida... Satte den ene psu'en i en kontakt for seg... Men tror den skjøter til den der den andre psu'en sitter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JSHtTF0R
Det kortet tar vel ekstra strømtilførsel utenifra vel?

Kan hende selve kjølinga etc. får strøm, men kortet ikke står skikkelig plassert i bus'n sin?

Har du en ekstra bus av samme sort på HK du kan teste kanskje? Kanske en annen maskin som takler kortet?

9151636[/snapback]

Jeg tror det kan ha noe med at det ikke satt skikkelig, skal teste det i en annen maskin senere... Årker ikke å gjøre det i den rotete kassa mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...