henry14 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei jeg holder på og ser buffy sesong 3 og lurer på om Buffy og spin-off serien Angel har noen sammenheng slik at jeg f.eks må se annen hver episode av seriene? takk for svar Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 ikke sånn direkte , men jeg foreslår at du ser buffy først deretter angel Lenke til kommentar
Hexaphim Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 ikke sånn direkte , men jeg foreslår at du ser buffy først deretter angel 9150478[/snapback] Ikke helt enig. Jeg så begge seriene nylig (Buffy for første og Angel for andre gang), og hadde stort utbytte av å se annenhver episode, i hvert fall i begynnelsen. Når sesong 4 av Buffy setter igang foreslår jeg at du ser én episode av Buffy først, fulgt av én episode av Angel, osv. Det blir mindre crossover etter hvert, men i starten refererte de til hverandre en del. En av de tidlige episodene av Angel er sågar en direkte fortsettelse av en historie som starter i Buffy. Du MÅ ikke gjøre det på denne måten for å få med deg hva som skjer, men jeg anbefaler virkelig å gjøre det sånn. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Enig, du burde værtfall se siste sesong av buffy før du ser siste sesong av angel. Da får du mye større utbytte av Spike arch'n Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vel, gjennom serien om Angel så får du jo vite hva som skjedde med Spike, men så er det jo fint å se det via Buffy. Annet enn det har de ikke mye sammenheng. Litt av det som skjer i Buffy blir nevnt i Angel, men ellers er det ikke mye sammenheng. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvis det er intereese for det, så pm meg. For de som ikke visste det, så kom forsettelsen fra angel serien ut i dag via en comic book. Historien forsetter der den slapp, og må si at virkelig tok av Neste måned kommer Spike tilbake, det blir spennede. Men stakkars Wessly, han beit det sure eplet Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jøsses, har det sammenheng? Hadde tenkt meg å bestille alle Angel sesongene, men for et kaos å drive å se annenhver episode krysset med Buffy. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvis det er intereese for det, så pm meg. For de som ikke visste det, så kom forsettelsen fra angel serien ut i dag via en comic book. Historien forsetter der den slapp, og må si at virkelig tok av Neste måned kommer Spike tilbake, det blir spennede. Men stakkars Wessly, han beit det sure eplet Så fortsettelse på både Buffy og Angel er kommet i comic form? Interessant! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bufffy sin har verdt ute på comic veldig lenge. kanskje 1 1/2 år, men Angel sin forsettelse fra sesong5 i tvserien kom først forgie uke. Ellers har det vært veldig mye sånn små spinoffs, spike på eventyr osv. Må egentlig si at Spike sin karrakter er jævla spennede. Får vite mye i comicsa som man aldri hadde trudd om han. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Eh, alle buffy s8 comicsene er ikke kommet ut enda. Du kan se oversikten på Dark Horse Comics sine sider. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Leste netopp angel comicen... likte ikke det at Gunn er blitt sired Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Leste netopp angel comicen...likte ikke det at Gunn er blitt sired Har du bestilt de på internett, eller fått tak i de i en butikk ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 både buffy s8 og angel s6 kan bestilles på tfaw.com. også abbonnement på disse. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 både buffy s8 og angel s6 kan bestilles på tfaw.com. også abbonnement på disse. Har noen handlet fra denne siden? Vil ikke handle derfra før jeg vet at det er en sikker og bra side.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noe treg, og er offisiell selger for Dark Horse (som lager buffy s8). Har noe dyr porto. Har ikke brukt den personlig, men kjenner folk som bruker den. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 HAHAHAA Lord spike of Beverly Hills ;P Hun gude dama " Blå, fred som ble tatt over " dukket opp i dagens utgave av Angel, utrolig spennede. Må si at denna tegneserier er jævla bra. OG Connor da, skikkelig badass, men overrasket over Gun. Skal ikke spoile, men triste saker Og gleder meg til og finne ut hva dragen til Angel heter, får vite det i neste issue. Tipper det er Cordelia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå