thinkdifferent Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei! Lurer på hva bruktverdien på disse delene vil være i dag: - AMD Athlon 64 3500+ s. 939 - Epox HK, litt usikker på modell, men et av de mer utstyrte (er bl.a FW på de ) - 1GB Kingston HyperX minne - Chieftec 420W PSU Takker for alle svar Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei! Lurer på hva bruktverdien på disse delene vil være i dag: - AMD Athlon 64 3500+ s. 939 - Epox HK, litt usikker på modell, men et av de mer utstyrte (er bl.a FW på de ) - 1GB Kingston HyperX minne - Chieftec 420W PSU Takker for alle svar 9149960[/snapback] Ikke så mye sikkert, ser at blant annet AMD Athlon 64 3700+ koster 350,- nå, sånn ca priser jeg vil tippe AMD Athlon 64 3500+ s. 939 ca 100-150,- Epox HK (mener du Firewire?, er nå standard på nesten alle HK) ser at Asus A8N-SLI Premium ligger på ca 500,- og dette er ett ganske High end kort, har selv hatt det, så du får vel rundt en 100,- for ditt kanskje, vanskelig å si siden du ikke vet hva det heter. Ram'en kan du kanskje få en 2-300,- for Psu'en 100-150,- Dette er bare sånn ca jeg tipper, generelt sett holder Ram seg bra i pris, mens andre ting synker i verdi. Blant annet den Eldre SDRammen, jeg oppgraderte en gammel pc jeg har med 3 stk 256mb SDRam brikker kom på litt over 1000,. spenn. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Er FireWire jeg mener, ja Er ikke jeg som skal selge mitt, er en kompis, så jeg lurer på å kjøpe det Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvorfor skal du selge en så bra PC? Har selv en AMD 64 3500+, 2 GB Ram og Et ASUS A8N32SLI-DELUXE, PowerColor 512 MB Ram Skjermkort og noen harddisker. Gidder ikke å ramse opp alle nå. Alt står i Profilen min. Men uannsett. Jeg bruker en slik PC som hovedpc jeg og jeg synes den fungerer kjempe bra. Det er en kjempe bra PC. Du skulle kanskje satsa på 1 GB Ram ekstra, men ellers ser det bra ut. Har aldri helt skjønt hvorfor folk på død og liv skal selge unna den gamle maskina si når de skal kjøpe nytt, og iallefall ikke selge en så bra PC som det der. Ramen du har er forresten veldig bra. Har Kingston HyperX 2 GB Sett i den maskina jeg nevnte over her og det fungerer kjempe bra. Nå du allikevel får igjen så lite for den så bruker du den istede som testpc eller server eller noe. Har også en TestPC bak meg som brukes til litt forskjellig. Den har AMD Athlon 3000+, også satt jeg inn de 2 gamle 2x512 Brikkene som jeg hadde i min Hovedpc før, også står det vel til sammen 180 GB inni den. Fungerer fint som testpc det synes jeg. Kanskje ikke det beste Skjermkortet på Testpc`en. Bare 265 MB Ram på det skjermkortet tror jeg, men det fungerer fint til det jeg bruker den til. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er FireWire jeg mener, ja Er ikke jeg som skal selge mitt, er en kompis, så jeg lurer på å kjøpe det 9152453[/snapback] Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Grunnen til at han selger det er vel pga. grafikkortet hans gikk opp i røyk (ta det bokstavelig ), også ville han ha mer futt i spill, så i steden for å kjøpe DDR ram, kastet han seg på C2D bølgen, når han alikevel var igang med å handle Endret 27. juli 2007 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå