Eerath Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Heisann. Har vært snikleser på forumet lenge, så tenkte det kanskje var på tide og skyte inn et spørsmål også. Har bygget mine egne maskiner i mange år, og skal i gang med en ny maskin nå. Problemet er at jeg ikke har fulgt med på hardware-siden de siste årene, så er litt usikker på oppsettet jeg ser for meg. Skal bruke noen gamle deler, som HD, skjerm, tastatur og mus, men resten kjøper jeg nytt. Har brukt PS data som kilde og kommet opp med følgende oppsett. Kabinett: Thermaltake Armor Supertower (rimelig uvesentlig) HK: Asus P5N-E SLI RAM: Geil Black Dragon 2x2GB DDR-II PC2 6400 800MHz 5-5-5-15 CPU: Core 2 Duo E6850 3.0GHz GPU: Msi/Asus 8800 GTX 768MB PSU: Thermaltake TR2 550W Maskinen skal IKKE klokkes. Orker ikke det lenger. Den skal hovedsakelig brukes til spill. (Alle slag) Hva synes dere erfarne sjeler om dette? Er usikker på hvor kraftig strømforsyning jeg trenger, så fant bare en. Prisen blir på rundt 12.000,- Og som et siste spørsmål, lønner det seg å kjøpe Windows Vista eller skal jeg bare holde meg til XP? Har hørt så mye for/imot, 32bit/64bit at jeg har falt helt av Vista-lasset. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hehe , ville heller satsa på en corsair psu på 520 eller 620w de er konge eller tagan er og anbefale ellers ser det fint ut! Lenke til kommentar
Eerath Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 hehe , ville heller satsa på en corsair psu på 520 eller 620w de er konge eller tagan er og anbefale ellers ser det fint ut! 9149929[/snapback] Ok. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå