anaconda Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Hei! Har tenkt å kjøpe hatt. Skal mest brukes på fest. Har sett litt på hattebutikken.no men vet ikke hvilken jeg skal velge? En kul hatt? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Vel, det spørs jo veldig på stilen din. Hva pleier du å gå med? Post bilder, så er det lettere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Hva med å kjøpe en enkel hatt på H&M? Jeg kjøpte en helt svart en, men den ble prikken over i-en på meg, og selv folk som sjelden bryr seg om hva andre har på seg sa den var kul. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 se på www.theshop.no, der er det en ganske tøff hatt fra Volcom:) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Flosshatt, har en derifra selv, fornøyd. Endret 29. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå