Kaiuss Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Noen som har prøvd dette? Ser at GTA VC står oppført med "noticeable issues" (altså én firkant) i firmware 1.80, men det gjør Metal Gear Solid 3 Subsistence også, og det sistnevnte har jeg spilt ca. fire timer uten at jeg har merket noen problemer i det hele tatt (iallfall ingenting som JEG har lagt merke til...) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Spilte litt VC for noen uker siden, kunne ikke merke noen problemer. Spilte bare de første oppdragene, ville egentlig bare kjøre litt rundt og høre på musikk... ;-) Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 har kjørt Vice City ganske så smooth på PS3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vice City kjøres mye smoothere i forhold til San Andreas Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vurderer å skaffe det til psp Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vurderer å skaffe det til psp 9152456[/snapback] Da gjør du et bra kjøp for det spillet er det eneste spillet jeg klarer og kose meg med på pspen for tiden. Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Vice City kjøres mye smoothere i forhold til San Andreas 9152279[/snapback] Og da ER det Vice City, og ikke Vice City Stories, du snakker om, ikke sant? (Jfr. kommentaren til PSP-spillet nedenfor, for det er vel VCS som fins på PSP og ikke VC.) VCS fins også på kompatibilitetslista til Sony, men med tre "stjerner" og ikke bare én, men jeg har altså lyst på det originale Vice City, og ikke PSP-porten Vice City Stories... Ellers takk så langt til dem som har svart på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Sant nok, trudde u snakket om VC siden det var det topicen het Nå bommer jeg litt? snakker du om VC elr VCS, for VC kjøres ganske smooth Endret 27. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå