Yanami Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Med tanke på at folk har sex med trær, så synes ikke jeg dette er den merkligste fetishen jeg har hørt noen ha. Diskuter med dama di og tenk over selv om du er med på det. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 usj....da, om jeg hadde hatt snabel.. ville jeg vasket den godt :o Men mener jeg har lest ang bakderidannelse i forhold til oralsex på nett...det er jo ikke bare ost der, det er jo urin ol. også. selv om det ene ikke er skadelig, kan det andre være det... så ville undersøkt det grundigere 9151415[/snapback] Urin er ikke bakteriedannende, det er faktisk veldig rent. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Si du har utviklet en fetisj for svette og be dama di gå en uke uten å dusje. Ja, det tror jeg vil gjøre saken bedre. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 usj....da, om jeg hadde hatt snabel.. ville jeg vasket den godt :o Men mener jeg har lest ang bakderidannelse i forhold til oralsex på nett...det er jo ikke bare ost der, det er jo urin ol. også. selv om det ene ikke er skadelig, kan det andre være det... så ville undersøkt det grundigere 9151415[/snapback] Urin er ikke bakteriedannende, det er faktisk veldig rent. 9152834[/snapback] underlivet er da viden kjent for å ha en lett dannelse av florerende bakterier Joda, urin er ikke så skadelig. Drikk det om du ikke har tilgang på vann faktisk Tror jeg ville prøvd å holt ut... Men i det hele og store dannes det bakterier i underlivet, tror virkelig ikke det kan være så helsemessig forsvarlig.. F.eks svette lukter egentlig ikke.. det er bakterier som får det til å lukte.. Det var bare et lite eksempel fra et annet sted på kroppen ^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Synes dette var litt sært, men for all del... ville snakket mer med henne om du og vært sikker på om hun virkelig mener det. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 underlivet er da viden kjent for å ha en lett dannelse av florerende bakterier Joda, urin er ikke så skadelig. Drikk det om du ikke har tilgang på vann faktisk Tror jeg ville prøvd å holt ut... Men i det hele og store dannes det bakterier i underlivet, tror virkelig ikke det kan være så helsemessig forsvarlig.. F.eks svette lukter egentlig ikke.. det er bakterier som får det til å lukte.. Det var bare et lite eksempel fra et annet sted på kroppen ^^ 9158123[/snapback] Hvor skal disse bakteriene komme fra om du dusjer (uten å vaske underlivet) og bruker undertøy? Kanskje det var sånn livet oppsto? I underbuksa til Gud. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Kanskje jeg bare er trøtt nå... men fikk et lite bilde av at VI er bakterier i underbuksa til Gud Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tja, i forhold til hele universets størrelse er vi nok mindre enn bakterier i den måleskalaen. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jo, ja.. men ville heller bodd på hm.. skulderen til gud, enn i underboksen hans :o Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hadde dama mi ønsket det samme hadde jeg oversett dette glatt. Ved å unngå vask under forhuden øker du risikoen for soppinfeksjon på penishodet. Fikk soppinfeksjon selv den uka vi flytta siste gangen, blei mye arbeid og lite personlig hygiene under flyttinga som resulterte i røde kløende sår på lillehodet. Er ikke noe kritisk fare, det går bort ved bruk av soppsalve. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jo, ja.. men ville heller bodd på hm.. skulderen til gud, enn i underboksen hans :o 9158534[/snapback] Han må ha glemt å vaske seg på en stund om det har utviklet seg intelligent liv i underbuksa hans. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det finnes mange fetisjer der ute. Dette er en av de jeg ikke har vært borti, men som jeg pleier å si: Om det ikke skader noen så "whatever floats your boat" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Dere kan jo inngå et kompromiss. Du sparer litt smegma, men ikke for mye, hvis det går en tre-fire dagers tid der hun ikke "vasker" deg, så vasker du det vekk selv. Ser ikke hvordan det ellers skulle være et problem at damen din har dette fetisjet. Det er ikke farlig for hverken deg eller henne med mindre vi snakker et par måneders oppspart smegma Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde hatt problemer med dette, da jeg er manisk når det gjelder underlivshygiene. Jeg tror ikke jeg hadde klart å "spare opp", det hadde endt i at jeg bare gikk rundt og følte meg skitten. På Roskilde var det ikke så mye dusjing, men underlivsvask var kritisk. Hvorvidt det er ufarlig eller ikke er jo et spørsmål i seg selv, jeg tror ikke mangel på hygiene er så sunt. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 hehe, det er null problem å gå noen uker uten å vaske seg noen steder i det heletatt. Blir du syk av det har du et fucked up imunforsvar. Å gå uten å vaske seg er vel heller et sosialt problem enn et helsespørsmål. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde hatt problemer med dette, da jeg er manisk når det gjelder underlivshygiene. Jeg tror ikke jeg hadde klart å "spare opp", det hadde endt i at jeg bare gikk rundt og følte meg skitten. På Roskilde var det ikke så mye dusjing, men underlivsvask var kritisk. Hvorvidt det er ufarlig eller ikke er jo et spørsmål i seg selv, jeg tror ikke mangel på hygiene er så sunt. 9164948[/snapback] Det er bare under forhuden, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Likvel så skjønner jeg steffy. Jeg går gjerne å vasker pikken etter å ha vært på do selv Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde hatt problemer med dette, da jeg er manisk når det gjelder underlivshygiene. Jeg tror ikke jeg hadde klart å "spare opp", det hadde endt i at jeg bare gikk rundt og følte meg skitten. På Roskilde var det ikke så mye dusjing, men underlivsvask var kritisk. Hvorvidt det er ufarlig eller ikke er jo et spørsmål i seg selv, jeg tror ikke mangel på hygiene er så sunt. 9164948[/snapback] Det er bare under forhuden, da. 9165707[/snapback] Hvis jeg har gått noen dager uten dusj og får velge ett sted å vaske meg, så er det der. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 få deg en jobb på et kjøkken, etter tre dager uten vask har du en sur jævel i boksa kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Enig med Steffy der. Går aldri mer enn 1 dag uten å vaske meg der nede. Å det er i nødstilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg