Gjest forelsket Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei. Jeg er en gutt på 17 år, jeg har en kjæreste som er like gammel som meg. Vi har vært sammen i litt over 2 år, og vi begynner å bli ganske komfortable med hverandre. Vi har ett godt og utfyldende sexliv, men nå i det siste har hun hintet om at hun vil at jeg skal dusje sjeldnere, og få mere smegma(kukost) på penishodet mitt. Hun liker at jeg har det når hun suger meg. Har hun utviklet en fetisj? Hva bør jeg gjøre? Jeg vil helst være renslig Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 *grøss* Dette kan ikke være seriøst? Ikke at jeg har prøvd å smake, men jeg tror kukost smaker helt for jævlig...! Det er jo avfall som urin, sperm o.l som har samlet seg, er det ikke? Lenke til kommentar
Gjest forelsket Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hun sier at jeg bør spare. Hva bør jeg gjøre? skal jeg snakke med henne om det? Endret 26. juli 2007 av Alastor Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) tja, du kan vel dusje som normalt, men droppe grundig vask av penis? feks ikke trekke forhud tilbake og bare la det være tørt og ostete der. Kukost er ikke noe farlig. Og selfølgelig, du krever jo noe i gjengjeld for å gjøre dette EDIT: siden moderator tok vekk posten med forklaring på hva kukost er for noe så legger jeg inn linken her også http://en.wikipedia.org/wiki/Smegma Endret 26. juli 2007 av noob11 Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Du kan godt prøve hvis du er villig til det, men husk at du har all rett til å si nei hvis du ikke er 100% komfortabel med handlingen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 "ææææsj" og lignende har lite å gjøre i denne tråden, dette og litt annet er fjernet. Hjelpe trådstarter = WIN . Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette kan bare ikke være riktig... Tenne på kukost? De fleste jentene liker jo ikke smaken av det naturlige glidemiddelet som kommer ut av penis engang.. Men det finnes alltid unntak! Lenke til kommentar
psyches Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette hørtes veldig rart ut da, du er ikke sikker på om hun tuller med deg da? Om hun tenner på det ser jeg ingen grunn til å ikke gi henne smegma! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette hørtes veldig rart ut da, du er ikke sikker på om hun tuller med deg da?Om hun tenner på det ser jeg ingen grunn til å ikke gi henne smegma! 9150141[/snapback] Vel det er jo ganske urenselig. Men det får bli opp til deg, føler du deg komfertabel med det så for all del. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette hørtes veldig rart ut da, du er ikke sikker på om hun tuller med deg da?Om hun tenner på det ser jeg ingen grunn til å ikke gi henne smegma! 9150141[/snapback] Jeg tviler sterkt på at hun tuller med meg, siden hun sier det mest når vi "holder på". Er det ille hvis jeg går med på det? Er det farlig for henne? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette hørtes veldig rart ut da, du er ikke sikker på om hun tuller med deg da?Om hun tenner på det ser jeg ingen grunn til å ikke gi henne smegma! 9150141[/snapback] Jeg tviler sterkt på at hun tuller med meg, siden hun sier det mest når vi "holder på". Er det ille hvis jeg går med på det? Er det farlig for henne? 9150247[/snapback] Ja du får gjøre som du føler for. Jeg personlig hadde aldri gjort det, jeg liker å holde meg renslig jeg! Og ja, kjæresten din har nok utviklet en form for fetisj. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er vel også ganske naturlig dette smegma også, så det burde ikke by på noen problemer for henne, som skal suge på dette? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er ikke farlig for kjæresten din nei, og med mindre du går lenge uten å får det vasket/sugd av så er det ikke noe farlig for deg heller. Det går jo ann å prøve det og se hvordan det er. And as always, det går jo ann å få noe i gjengjeld fra henne Lenke til kommentar
Varen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Smegma er vel ikke spesielt urenslig. Fra hva jeg har hørt så skal det vel ikke være noe bakterier eller slikt på. Og det er vel ment som et slags naturlig glidemiddel ellerno. Selv om det høres ganske frastøtende ut Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Smegma er vel ikke spesielt urenslig. Fra hva jeg har hørt så skal det vel ikke være noe bakterier eller slikt på. Og det er vel ment som et slags naturlig glidemiddel ellerno. Selv om det høres ganske frastøtende ut 9150334[/snapback] Takk for alle svar=) skal snakke med henne om saken i morgen... Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg personlig hadde ikke klart å kysse kjæresten min hvis jeg vet at hun har hatt drøssevis me smegma i kjeften. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Uvanlig fetisj... men, det finnes nok verre der ute aka fekofil... hum.. i første omgang burde dere kanskje snakke sammen? så ville jeg gått god for forslaget dusje, men ikke like mye nedentil? he...vet ikke, jeg er ikke gutt :s Men ville nok personlig ikke vært der nede når det var skittent... man burde vell helst være ren/rimelig ny-dusjet for å utføre oral sex med tanke på bakterier ol. Søk litt rundt om oral sex på nett, står nok en del på diverse lege sider. Derfra finner du ut om det er forsvarlig å la henne gi deg en blowjob når det er skittent... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tja, det begynner jo å svi og klø hvis du aldri vasker deg under forhuden da. Og gammel, råtten kukost blir du kvalm av lukta selv når du pisser. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 usj....da, om jeg hadde hatt snabel.. ville jeg vasket den godt :o Men mener jeg har lest ang bakderidannelse i forhold til oralsex på nett...det er jo ikke bare ost der, det er jo urin ol. også. selv om det ene ikke er skadelig, kan det andre være det... så ville undersøkt det grundigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg