Gå til innhold

Konvertere demoer til .avi

Anbefalte innlegg

Okei.

Noen sa til meg at hvis du skriver "playmovie demonavn avi" i console konverterer du demofilen til et klart og redigerbart filmklipp. Jeg gjorde det, og dette skjer:

- Jeg får et filmklipp som ikke støttes av WMP eller andre spillere.

- Jeg får hundrevis av bilder i cstrike mappen

- Og jeg får en lydfil med bare lyd i cstrike

Hva gjør jeg feil?

Edit: Dette er Source.

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet vel at vanlige filmer ligger på 24 FPS? Trenger ikke høyere enn 30, hjernen oppfatter dem ikke som høyere uansett.

9149781[/snapback]

Hjernen oppfatter bare 24, men bevegelsen blir mye bedre. Og som Ståle sier, skal du ha slow motion, må du ha minst dobbelt så mange frames.

Lenke til kommentar

Sorry, glemte å nevne at dette var CS:Source, ikke 1.6...

Men det funker vel på Source også med Virtualdub? Jeg får jo de samme filene og slikt.

Så hvis jeg har forstått dette riktig, så må jeg gjøre om bildene til video, konvertere lydfilen til en fil som støttes, og lage en film ut av det? Men hva skjer med filmklippet som ikke kan støttes, skal jeg bare slette det?

Takker for svar!

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar
Jo, om du ikke tror meg kan du lage ett klipp med 30, og ett med 90 og se forskjellen på bevegelsene. Dessuten er det enklere å redigere om du skal ha sakte film osv.

9149740[/snapback]

japp, man vil få litt bedre flyt.. men man vil også få en større film, og da er det vel vannskeligere å få delt den til mange..

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Rediger heller avspillingen av demofila ved å bruke DemoUI enn å kjøre ut 3-4 ganger så mange filer, trykk SHIFT + F2 for å få opp menyen. DemoUI lar deg enkelt endre avspillingshastighet og legge til ønskede kommandoer - for eksempel fjerning av saytext - for å nevne noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...