Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor må menn se på kvinner?

Anbefalte innlegg

Det er din mening, men jeg tror ikke den stemmer i det store sammenhenget : / Hvorfor har da f.eks ikke jeg nøden til å titte på andre? Om man lager en skala

Jenter som titter på gutter

----|------------------  et fåtall av mange, ettersom jeg har erfart. De kan si noen er pen på samme grunnlag som de sier en jente er pen. Men det er det samme som gråsten prinsippet

Gutter som titter på jenter

-----------------|-----  skalaen tipper liksom over på motsatt side.

(legg merke til at det faktisk er et mittpunkt, å streken er plassert til venstre for mindre til høyre for mer over mittpunktet)

9150802[/snapback]

Kanskje fordi gutter og jenter er vidt forskjellige? Nei, jeg bare gjetter jeg altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er din mening, men jeg tror ikke den stemmer i det store sammenhenget : / Hvorfor har da f.eks ikke jeg nøden til å titte på andre? Om man lager en skala

9150802[/snapback]

Har du prata med kjæresten om dette? Som jeg nevnte tidligere, så er det jævlig vanskelig for kjæresten å vite at det er et 'problem' hvis du ikke sier det til han...

Lenke til kommentar

Ikke tenk så mye på det, du, du bare plager deg selv med det. Det er unødvendig, rett og slett! Gutter ser på jenter ,det bare er sånn, og sånn vil det sikkert alltid være.

Jeg kan ikke si at jeg liker tanken på at kjæresten min kanskje føler seg tiltrukket av andre jenter, men hey, jeg aksepterer det :) . Så lenge jeg vet at det er MEG han virkelig vil ha (noe jeg vet).

Jeg er litt sånn, se ting fra guttene sin side. Hehe.

Lenke til kommentar

Derfor jeg stiller spørsmålet vet du :p Hvordan ellers skal man vite hvordan et snabel-dyr hode virker? xD

Men joda, har snakket med han om det flere ganger :) Men.... han slettet faktisk all p0rn før jeg snakket med han om det :blink: Det trengte han egentli ikke gjøre, faktisk :p Blir kun sinna av slikt, om de sier de ikke har...å så har. Ærighet FTW!

Lenke til kommentar

Skeptisk... jeg er for ærlighet. Har alltid vært det tilome med venner. Lyver noen, blir jeg rikti sinna. Sier de det tar jeg det letter..så da er spørsmålet vil man ha en liten eksplosjon som går over på 10min, eller en stor en pga unngå å si ting? for joda, sannheten kommer allti fram uansett :p

Lenke til kommentar

Fordi 4stk svarte på en gang, prøvde å svare generellt på alle i ett.. beklager om du følte deg oversett Okstad .

Men jo, vi er forskjellig. Vært individ er faktisk forskjellig uansett kjønn...

Det er vell et litt filosofisk spørsmål i samme slengen... jeg kan nok aldri helt vite hvordan en manne-hjerne funker. Heller kan jeg ikke vite om noen myter er sanne eller usanne. Jeg vet bare hva jeg hører fra menn selv, og hva man opserverer.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på detta:

"Think about it. When you wake up, she's there. When you drive to work, she's there. When you are at work, she's there. When you come home from work, she's there. When you go to the gym, she's there. Don't you see it Ghandi? She's everywhere." - Perry Cox

Vi trenger litt tid for oss selv for å slippe unna dere, rett og slett for å ikke bli lei dere. Sånn er det bare. Vi trenger litt tid vekk fra dere. Dere er ikke den peneste, vakreste og mest fantastiske personen som fins, den personen er opptatt. Og vi trenger å fantasere om den personen for å holde ut. Og etter hvert blir folk gamle sammen og får minner sammen, og de forblir glade i hverandre, noe som ikke ville ha skjedd om menn ikke hadde fantasert om noen penere og mer fantastisk.

The hard truth, can you handle it?

9150765[/snapback]

Og det avfeide du bare med:

Det er din mening, men jeg tror ikke den stemmer i det store sammenhenget : /

9150802[/snapback]

Hvorfor?

Lenke til kommentar

At typen din ser på andre damer er ikke noe du skal bli såret av. Han ser på andre damer fordi han synes de er fine. Det er ikke slik at selv om han har kjæreste, blir alle andre damer automatisk stygge i hans øyne. Hvis din grense for utroskap går ved å synes andre damer enn deg selv kan være tiltrekkende, er du dømt til å være såret resten av livet. Kvinner er forresten mer utro (seksuelt) enn menn i vår del av verden, så jeg tviler på at det er sant at du aldri en gang ser på andre menn.

Vil du ha et sharia-samfunn hvor alle damer går rundt i burka og kun viser seg for sin egen ektemann?

For øvrig bør du endre topic.

Endret av Sherra
Lenke til kommentar

Fordi han argumenterte med å bli lei oss om ikke...å at vi ikke er den peneste vakkreste ect. noe man burde synes om sin kjære etter min mening... derfor-

Om man blir lei sin kjære fordi man ser hverandre vær dag, holder det ikke i det lange løp... sier ikke man skal være sammen 24/7.. men anser det ikke som et godt argument for å se på andre jenter

Lenke til kommentar
At typen din ser på andre damer er ikke noe du skal bli såret av. Han ser på andre damer fordi han synes de er fine. Det er ikke slik at selv om han har kjæreste, blir alle andre damer automatisk stygge i hans øyne. Hvis din grense for utroskap går ved å synes andre damer enn deg selv kan være tiltrekkende, er du dømt til å være såret resten av livet. Kvinner er forresten mer utro (seksuelt) enn menn i vår del av verden, så jeg tviler på at det er sant at du aldri en gang ser på andre menn.

Vil du ha et sharia-samfunn hvor alle damer går rundt i burka og kun viser seg for sin egen ektemann?

9151275[/snapback]

Nei, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke gjør det oO Derfor veldi uforståelig hvorfor f.eks menn ser på damer når de er i et forhold. har nevnt det flere gang nå og forklart hvordan jeg ser på andre mennesker. ser verken på de som stygge eller pene, de er mennesker.

Lenke til kommentar

9151275[/snapback]

Nei, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke gjør det oO Derfor veldi uforståelig hvorfor f.eks menn ser på damer når de er i et forhold. har nevnt det flere gang nå og forklart hvordan jeg ser på andre mennesker. ser verken på de som stygge eller pene, de er mennesker.

9151291[/snapback]

Du ser altså på andre menn, men tenker ikke over hvordan de ser ut?

Vel, da er nok de fleste menn forskjellig fra deg. Det er ikke noe du kan forandre på ved å klage på typen. Det vil bare gjøre situasjonen verre. Du kan ikke kontrollere hans natur. Det har heller ingen hensikt, for han mener ikke noe vondt med det. Han kan elske deg like mye uavhengig av hvor mange andre damer han synes er fine. Med mindre du mener at hele ditt vesen er utseendet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg føler jeg sier det samme gang på gang :p

Har ikke sakt at det direkte er noe problem, har ikke sakt at jeg ser på det som utroskap, har ikke sakt at jeg kan forandre det.

Har sakt man blir såret av det.....

Så om folk leser, og ikke hopper til konklusjoner :p Stillte jo bare et spørsmål ang mysteriet. For for meg er det jo kanskje et større mysterie enn for andre, siden jeg ikke ser på andre menn...

Lenke til kommentar

Hvis du blir såret, er det vel et problem? For å bli kvitt problemet, må du innse at det er helt naturlig. Hadde han sluttet å synes andre damer er pene, ville han heller ikke synes du var særlig tiltrekkende.

Det er ikke et mysterie at menn ser på andre damer. Det ville vært et mye større mysterie om han automatisk gikk fra å se på alle pene damer til kun å synes du var noe tess.

Lenke til kommentar

Jeg har svart på ca det der også tidligere...

Ja, ofc er det et problem..men jeg er ikke alene om akkurat det problemet.. heftig diskutert med veninner ang deres typer..

Å nei, jeg klarer ikke å se mysteriet med å kun like en...siden jeg selv ikke ser på andre, men synes da fortsatt han er den eneste. ergo: blir det feil å si at han da ikke ville se på meg. Er jo det som er med den greia... man like den ene!

Jeg har kun hatt forhold som har vart fra 2år ++ og har aldri blitt tiltrukket av noen før forholdet skranter. som mitt forje forhold: han var utro, vi snakket ut om det... men da når han på toppen klikket og tydde til vold var det ødelakt. det er to ting man ikke skal akseptere fra en man er sammen med.. å da dabber det av med personen, det sjer seff ikke over natten, men det sjer..å tilsutt forlater man hverandre... da, når forholdet er såpass på ville veier kan jeg se sjønnheten i andre...

Men jeg må da også kjenne personen først, jeg blir ikke tiltrukket av det fysiske.. Men personligheten..når jeg blir kjent med en, skinner de fysiske trekkene og blir forsterket 110% .

Jeg finner muskuløse menn som man ser på reklamer, filmer ect avskyelig.. de lyser av arroganse, noe jeg finner avskyelig og dermed er de bare en av de mange gråstenene.

Samme gjelder for venner, hvorfor være venn med en man ikke tåler personligheten til?

Om venner eller kjæreste er tykk eller tynn bryr meg ikke :)

Lenke til kommentar
Du føler deg mindreverdig/tilsidesatt hvis mannen din titter bort på ei anna jente? Ok. Hvorfor har han da ikke valgt henne, men deg? Tygg på den du, kverulerende kvinnemenneske.

9151356[/snapback]

Nei, det må du nesten svare spørre han om. Kanskje hun er type bimbo som vil ha 'perfekte' gutter? hvem vet... i tillegg er han sjenert, å vill nok ikke tort å snakket så mye med fremmede jenter :p

Lenke til kommentar

Mennesket er ikke et så monogamt dyr som du liker å tro. Greit nok, vi er mye bedre enn visse pattedyr som puler for å få unger, for så å stikke med en gang. Men vi har langt igjen før vi kan måle oss med for eksempel svanen.

Selvsagt skal du ikke akseptere at han er utro eller bruker vold. Men at han ser på andre damer...Ærlig talt, såpass må du finne deg i. Igjen: Han ser ikke på damene fordi han har lyst til å være utro.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...