T-Bear91 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Det er jo rent instinkt.+ at alle mennesker liker å se på noe fint. 9170669[/snapback] enig Endret 5. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvorfor må kvinner klage på at menn ser på kvinner? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvorfor må kvinner klage på at menn ser på kvinner? 9210809[/snapback] Fordi de har pynta seg og tar det som en indikasjon på at det ikke er godt nok i følge min modell... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Så lenge en eventuelt kjæreste ikke sikler åpenlyst når jeg er tilstede, ser jeg ikke problemet. Mange pene mennesker her i verden. Må være lov å titte, så lenge man holder henda for seg selv. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Når menn som går sammen med kjæresten snur seg markant og ser etter hun pene som gikk forbi så må jeg si det er ganske frekt gjort. En ting er å ta en liten titt, men ser utrolig mange som faktisk snur seg og glaner. Sykt frekt da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ja selvsagt, man skal da være litt diskre når det gjøres. Det er forskjell å på å følge dine programmerte instinkter og å virkelig gjøre skam på seg også da... Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Ja selvfølgelig. Er rimelig frekt å snu seg etter andre damer når du går sammen med din egen! Men hvorfor er det slik egentlig? Er det er dame som er ehh "spesiell", rar ol (altså det stikk motsatte av pen) DA er det ikke uvanlig at folk snur seg og tom slenger med et par "morsomme" kommetarer som, ja ja tjukken du får fortsette å gå en stund til, hhmmm solformørkelse på vei, rottene er stygge altså jøss er tivoliet i by`n, hun må da bøye seg når det blåser litt osv.... Men er det er pen jente, ja da er det galt. tom med noen kommentarer som, hhhmmm lurer på om jeg får inn P4 på de der, mellombakkar og berg, håper hun mister noe for her jeg står er det fin utsikt, bare 1 natt med meg så er du helbredet. hhhmmm Endret 6. august 2007 av Master Chiun Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvis man har funnet en dame man virkelig liker, skulle det vel ikke være noen grunn til å gå å glane på andre? På den annen side... er det forsåvidt ikke unormalt å se på smykker, selv om man har et veldig verdifullt et fra før. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 er det snakk om å se eller glane?? Dama mi blir aldri sur hvis jeg ser bort på ei jente vi går forbi og sier 'sånn kjole hadde vært fin til deg' eller noe sånt. Står jo ikke akkurat og glaner heller, og det tror jeg ikke det er mange som gjør. De som har gjort det dro nok hjem når de skjønte at alle rundt dem syns det var flaut. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Fordi vi synes de er pene og trekker oppmerksomheten vår. Hvorfor ser du på en bukse du ser i en butikk? Fordi du synes den var fin, og den trakk oppmerksomheten din til den? Hvorfor ser jenter på gutter? Når jeg går i byen f.eks er det ikke bare gutter som ser på jenter. Det er omvendt og, så det må jo være noe med at man synes det motsatte kjønn er pent/tiltrekkende/vakkert. Seksuell tiltrekkning, tipper jeg på. :] Lenke til kommentar
Ladron Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 blabla. 9151275[/snapback] Nei, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke gjør det oO Derfor veldi uforståelig hvorfor f.eks menn ser på damer når de er i et forhold. har nevnt det flere gang nå og forklart hvordan jeg ser på andre mennesker. ser verken på de som stygge eller pene, de er mennesker. 9151291[/snapback] Du lyver. Rett og slett. Alle mennesker ser på hverandre. Du "analyserer" alltid hvordan andre jenter/gutter ser ut. Om du ikke gjør det er det faktisk du som er den unormale her. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg må bare tillegge at jeg har opplevd kvinner (med kjæreste ved siden av) som har latt hodet fulgt meg og småflørtet med øyene. Så forstår ikke helt hva trådstarter prøver å si. Påstår hun at jenter IKKE ser på gutter når de er i et parforhold? Jeg kan vel motbevise det uttalige ganger. Har også opplevd å fått mange forespørsler fra kvinner i forhold - og ja - det var ikke ved fest, så de var nok klinke edru. Og siden jeg er ingen brad pitt, er jeg nok neppe den eneste som har opplevd dette. Og om du skal inkludere fylla, så har nok alle gutter opplevd jenter i forhold som har hivd seg etter de. --- Jeg forstår forresten ikke hvorfor det skulle være galt å se på andre mennesker, til tross for at man er i et parforhold? Det er markant forskjell på å begjære en annen kvinne, og å se på kvinnemennesket som et objekt for synet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det finnes jo alltid en forskjell på å kikke litt og regelrett glane Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Haha! det at "Gutter" er de som ser mest på andre jenter, og jenter ser såvidt på andre gutter. Det er vel noe av det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det er ikke noe galt idet. Kler jenter seg tiltrekkende med brunkrem og de fleste kroppsdelene ganske lettkledd, må jeg mene at de ber om å bli glant på Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Det er vel naturlig for menn å titte på andre jenter selv om de er i et forhold. Broren min driver jo å ser på jenter hvor enn han går, men likevel så elsker han vel kjærsten sin. Det er ikke noe galt idet. Kler jenter seg tiltrekkende med brunkrem og de fleste kroppsdelene ganske lettkledd, må jeg mene at de ber om å bli glant på 9311088[/snapback] Hvis de kler seg i brunkrem så ser jeg bare rart på dem Endret 19. august 2007 av DNA Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 En ting jeg absolutt ikke skjønner, er at folk er i lag med noen fordi det er det beste de kan få (ifølge seg selv selvfølgelig) og konstant drømmer om andre i forholdet. Jeg vill aldri klart det personlig. Hvis jeg skal være i lag med noen må det være noen jeg virkelig bryr meg om, og egentlig aller helst ha en kjenning av forelskelse for den personen. Noe annet blir bare selvbedrag for meg. Menmen, kanskje det er derfor jeg ikke har noen kjæreste for tiden... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) En ting jeg absolutt ikke skjønner, er at folk er i lag med noen fordi det er det beste de kan få (ifølge seg selv selvfølgelig) og konstant drømmer om andre i forholdet. Jeg vill aldri klart det personlig. Hvis jeg skal være i lag med noen må det være noen jeg virkelig bryr meg om, og egentlig aller helst ha en kjenning av forelskelse for den personen. Noe annet blir bare selvbedrag for meg. 9328570[/snapback] Jeg ser ikke hvor konflikten er mellom de to er. Jeg tror ikke det er mange som er sammen med den absolutte drømmepersonen, men man kan bry seg om og være glad i/forelsket i en annen av den grunn. Det er gjerne sånn at man etterhvert tenker at personen man er sammen er den perfekte for seg, men i utgangspunktet kjenner jeg bare noen få utvalgte som var avstandsforelsket i en person de mente var verdens fineste, som de klarte å kapre til slutt. ^^ Endret 21. august 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Vel, altså når jeg snakker forelskelse og slikt da mener jeg ikke bare en overfladisk en på grunn av utseende osv. Jeg har en tendes til å forelske meg i personer basert på både utseende og personlighet. Mener ikke at det bare er en perfekt person i verden for hver og en (tvillingsjeler osv.) For all del, det kan være så, men jeg satser ikke livet mitt på det for å si det sann. Men jeg tenker at når folk er sammen med noen og sier at når de "ser" på andre damer så er det fordi at de er de personene, eller minner om personene de virkelig ville være sammen med, men av en eller annen grunn har de slått seg til ro med den de holder i hånda for øyeblikket, mens de lengter etter andre mens de er i forholdet. Det finnest mange måter å elske noen på, men jeg tror aldri at jeg hadde klart å være i et forhold hvor jeg ikke følte noe forelselse eller at jeg elsket den personen, og heller bare var med personen for å få dekke diverse sosiale og fysiske lyster. Men selvfølgelig er jo dette meg personlig, og det gjelder på ingen måte for alle. Men som sagt, så skjønner jeg meg ikke på folk som slår seg til ro med noen de tenker at de sannsynligvis aldre kommer til å elske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg