Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hvorfor tyr menn til å titte på andre jenter? Uansett hvor... Tenker dere egentlig ikke over at mange jenter faktisk føler seg mindreverdig i forhold til andre når typen gjør slikt? Hvorfor må det være tillgang til andre? Hvorfor denne trangen til å se på andre damer? Holder ikke den ene i livet, som liksom skal være den vakkreste og mest fantastiske? (er det ikke derfor du er sammen me henne?) Hvorfor er menn rar -_- (å nei, jeg titter ikke på andre menn... har skrevet noe om slikt i en annen post) edit: Mange som missforsto denne jah. Tenk på spørsmålene, ikke tenk det er personlig. (For menn tenker nok -hvorfor er kvinner rar- til tider) Endret 1. august 2007 av Aiiler Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Så du mener at man aldri skal få lov å se på en annen jente om man er sammen med ei? Er det rart det blir krig i verden Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Egentlig ikke så rart det blir krig nei Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Fordi menn fra naturens side ikke er så uforbeholdent monogame som kulturen vil ha det til. Ikke uforenlig med at den ene utkårede er best og penest. Det er ganske mye vi mennesker gjør som vi ikke tenker noe særlig over eller mener noe med, og kunsten å ikke bli såret ligger mye i å forstå det. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) En liten missforståelse her tror jeg. En mann har ikke trang til å se på 'andre' damer. En mann har trang til å se på damer, uansett om han har dame eller ikke. Hadde ikke mannen hatt den trangen så hadde han vært homse. Jeg tviler sterkt på at det finnes menn som ikke ser på andre eksemplarer av det tiltrekkende kjønn selv om man er i fast forhold. Det man må skille på er hvorvidt det går lenger enn titting. EDIT: Desuten, grunnen til at man er sammen med en dame er som regel ikke bare utsende da. Har litt mer personlighet å gjøre også vet du Endret 26. juli 2007 av noob11 Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vel, jeg blir fort lei av samme dama ;p Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Øyet tiltrekkes ofte at pene ting, uansett om en har noe penere på armen eller ikke. Ser du seriøst aldri på andre om du er i et forhold? Det er ikke snakk om spise, men man kan vel kikke litt på menyen allikevel? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Fordi vi alle liker å se på pene ting. Jeg ser på andre karer selv om jeg har kjæreste, men det betyr ikke at jeg vil pule de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hvorfor tyr menn til å titte på andre jenter? Uansett hvor... Tenker dere egentlig ikke over at mange jenter faktisk føler seg mindreverdig i forhold til andre når typen gjør slikt? Hvorfor må det være tillgang til andre? Hvorfor denne trangen til å se på andre damer? Holder ikke den ene i livet, som liksom skal være den vakkreste og mest fantastiske? (er det ikke derfor du er sammen me henne?) Hvorfor er menn rar -_- (å nei, jeg titter ikke på andre menn... har skrevet noe om slikt i en annen post) 9149658[/snapback] Ikke for å være slem, men du høres litt ut som ei jeg kjenner som er noe jeg vil kalle überfeminist ( ). Hele tiden får man høre hvor primitive menn er som gjør ditten og datten -.- Ikke at du sa at menn er primitiv (det er jo positivt ) men rar? Hva mener du der? At vi ikke funker sånn som jenter vil at vi skal funke? edit: Var kanskje litt hardt innlegg, beklager Endret 26. juli 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvorfor tyr menn til å titte på andre jenter? Uansett hvor... Tenker dere egentlig ikke over at mange jenter faktisk føler seg mindreverdig i forhold til andre når typen gjør slikt? Hvorfor må det være tillgang til andre? Hvorfor denne trangen til å se på andre damer? Holder ikke den ene i livet, som liksom skal være den vakkreste og mest fantastiske? (er det ikke derfor du er sammen me henne?) Hvorfor er menn rar -_- (å nei, jeg titter ikke på andre menn... har skrevet noe om slikt i en annen post) 9149658[/snapback] Hadde ikke menn tittet på damer, hadde du sansynligvis vært singel bitter nonne i kloster i skrivende stund :_p Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvis man vet at dama ikke liker at en ser på andre jenter (mens vedkommende er med hun) må det gå an å styre seg. Men han må ihvertfall vite at du ikke liker at han ser på andre jenter før han kan gjøre noe med det =p Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er det ikke i mannens natur å ha lyst til å stikke kølla inn i alt som en syntes er fint og har hull til det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Fordi vi er programmert til å spre frøene våre på flest mulige jorder? En vis mann (ja, det måtte jo være en mann?) sa engan: "Det er ikke så farlig hvor du bygger appetitten, så lenge du kommer hjem for å spise." Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Fordi mannen er et seksuelt vesen som har behov for å spre genene sine mest mulig. Dessuten er 90% av interessen seksuelt. Dvs, mannens behov er 90% sex. Ikke spør meg hvorfor, jeg har bare lest det. Men hvis vi skal se dette uten et akademisk øye, så tror jeg det er du som overreagerer, det kan se ut som man glor på jenter. Det at man glor på ei jente trenger ikke bety at man gjør det fordi man liker henne, det kan være fordi hun er der, hun er tilstede og hun tiltrakk tilfeldigvis oppmerksomheten i noen sekunder, det betyr absolutt ingenting. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Trådstarter, du skulle prøvd et par dager som veiarbeider/anleggsgartner...ikke bare ser vi, men roper, plyster, kommenterer og tar oss en god 5 minutters pause fra arbeidet. Hvorfor? Ikke vet jeg, men det passer meg ypperlig. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 He... mange svar. Å nei, jeg ser faktisk aldri på en annen mann når jeg er i et forhold : / Om jeg gjør det, er det et tegn på at forholdet svikter. For å si det direkte, sist jeg så på en annen (min nåværende type) var etter xn hadde vært voldelig (løftet meg opp å kastet meg på skapet.. fikk vondt av fallet, og merker på håndleddene). Jeg aksepterer ikke vold på noen måte, dermed ødela han for seg selv. btw var han utro en stund før det...noe annet som ikke er akseptabelt i et forhold. Men nei, jeg er ikke feminist på noen måte... tror det kan ha noe med dårlige erfaringer med tidligere typer å gjøre, at man reagerer så sterkt. Noe som er dumt, men lurer uansett på hvorfor dere gjør det :o Jeg er på ingen måte bitter, men føler meg såret når han ser på andre : / Å joda, han vet godt hvordan jeg føler ang saken.. men som mange menn her i hverden klarte han ikke uttrykke riktig hvorfor. Så, han sku prøve å skrive det i stede Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg har et spørsmål til deg Aiiler: Hvorfor stiller du oss latterlige spørsmål som vi ikke kan svare på og får oss til å føle oss mindreverdige, primitive skapninger? Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg har et spørsmål til deg Aiiler: Hvorfor stiller du oss latterlige spørsmål som vi ikke kan svare på og får oss til å føle oss mindreverdige, primitive skapninger? 9150650[/snapback] Latterlig vil jeg apsolutt ikke si de er. Mange av spørsmålene har vært heftig diskutert i veninne flokken, så tenkte kanskje man fikk en avsluttning på de evinnelige mysteriene rund snabel-vesnene. For om ingen kan svare, så er det jo et mysterium om hvorfor det er slik? Jeg har også hadd disse samtalene med diverse kompiser, heller ikke de har kunnet svart på noen av dem. Å jo, det burde finnes et logisk svar på det meste. De har mange gang forsøkt å stillt meg spørsmål ang hvorfor jeg gjør ditt, eller om jeg ikke gjør datt. Å vær gang, har de fått et svar.. Hvorfor svarer ikke folk individuelt, for seg selv, som mann.. hvorfor akkurat du gjør som du gjør? I stede for å svare for hele manneheten. Det er en ting jeg har lakt merke til, få som svarer utifra hvor de selv står og tenker, men snerver det sammen til et manne syn. det må da finnes EN hetro mann der ute, med et annet syn liksom... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvorfor svarer ikke folk individuelt, for seg selv, som mann.. hvorfor akkurat du gjør som du gjør? I stede for å svare for hele manneheten. Det er en ting jeg har lakt merke til, få som svarer utifra hvor de selv står og tenker, men snerver det sammen til et manne syn. det må da finnes EN hetro mann der ute, med et annet syn liksom... 9150690[/snapback] Greit nok. --- "Think about it. When you wake up, she's there. When you drive to work, she's there. When you are at work, she's there. When you come home from work, she's there. When you go to the gym, she's there. Don't you see it Ghandi? She's everywhere." - Perry Cox Vi trenger litt tid for oss selv for å slippe unna dere, rett og slett for å ikke bli lei dere. Sånn er det bare. Vi trenger litt tid vekk fra dere. Dere er ikke den peneste, vakreste og mest fantastiske personen som fins, den personen er opptatt. Og vi trenger å fantasere om den personen for å holde ut. Og etter hvert blir folk gamle sammen og får minner sammen, og de forblir glade i hverandre, noe som ikke ville ha skjedd om menn ikke hadde fantasert om noen penere og mer fantastisk. The hard truth, can you handle it? Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Det er din mening, men jeg tror ikke den stemmer i det store sammenhenget : / Hvorfor har da f.eks ikke jeg nøden til å titte på andre? Om man lager en skala Jenter som titter på gutter ----|------------------ et fåtall av mange, ettersom jeg har erfart. De kan si noen er pen på samme grunnlag som de sier en jente er pen. Men det er det samme som gråsten prinsippet Gutter som titter på jenter -----------------|----- skalaen tipper liksom over på motsatt side. (legg merke til at det faktisk er et mittpunkt, å streken er plassert til venstre for mindre til høyre for mer over mittpunktet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg