nree Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) det at det er itavisen sier ogsa sitt... big time edit; Du kunne jo tatt med at testen var fra 2005 da.............. Vi lever faktisk i natiden. 9155536[/snapback] Om du hadde sett litt hadde du funnet ut at itavisen har tatt testen fra en helt annen side At testen er fra 2005 har vell ingenting å si ikke mye som har forandret seg.. Loggfilen ser helt grei ut den, kansje om man ser nøye finner man noe men, jeg finner ikke noe når jeg så 2 - 3 raske ganger over den.. Endret 27. juli 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Loggen ser grei ut. Du kunne prøve en systemgjenoppretting til en dato før du fikk denne meldingen. Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
baiaz Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Loggen ser grei ut. Du kunne prøve en systemgjenoppretting til en dato før du fikk denne meldingen. Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. 9156138[/snapback] Tusen takk! det funket! takk skal du ha!!! I love you! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde nettopp en situasjon som var lik dette det jeg fant ut var at det var blitt lagt til noe ekstra i snarveien til IE, ved å fjerne den så gikk det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå