Vindstille Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det er bare en ting som funker for å få siden din indeksert av Google, og det er å legge til noen linker på dvs. sider som du vet Google indekserer. (Legg gjerne ut link i signaturen på forumet). Husk at det kan ta opptil 3-5 uker for Google begynner å indeksere siden din. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) ja, klart har relevans noe å si, men jo flere innlinker du har jo bedre sier Google at det er. Mange innlinker er en populær side. Men det jeg har merket meg er at hvis jeg har fått inn en side kan det være vanskelig å få den oppdatert hos Google hvis jeg gjør noen endringer. Det kan ta vinter og vår til Mjøsa brenner før de gjør noe. Endret 17. august 2007 av abrj Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 ja, klart har relevans noe å si, men jo flere innlinker du har jo bedre sier Google at det er. Mange innlinker er en populær side. 9305662[/snapback] Poenget er ikke at relevans har noe å si, men at det faktisk er det eneste som skikkelig hjelper for å få en webside på Google. Jeg har lagt til flere sider på Google Add URL uten at det hjelper noe særlig. Det er kun når jeg lager en link til siden den faktisk blir indeksert. Google tenker vel som følger; hvis siden ikke har noen linker til seg er det sikkert få som besøker den og sikkert ikke noe interessant. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 ja, klart har relevans noe å si, men jo flere innlinker du har jo bedre sier Google at det er. Mange innlinker er en populær side. 9305662[/snapback] Poenget er ikke at relevans har noe å si, men at det faktisk er det eneste som skikkelig hjelper for å få en webside på Google. Jeg har lagt til flere sider på Google Add URL uten at det hjelper noe særlig. Det er kun når jeg lager en link til siden den faktisk blir indeksert. Google tenker vel som følger; hvis siden ikke har noen linker til seg er det sikkert få som besøker den og sikkert ikke noe interessant. 9305682[/snapback] Sida mi (som er nede no) la eg til på Google Add URL, den viste då eg søkte. Eg trur ikkje det var mange som visste om sida, ingen kjente i hvert fall, unntatt broren min, men han hadde ikkje linka til sida mi. Etter eg la eit script (frå Google Analytics) hadde det berre vert fem stk. på sida mi. Beklager viss eg ikkje las innleggjet ditt godt nok. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det kan godt hende det hjelper noen ganger, men det jeg vil pengterer er at det er mye lettere og mer effektivt å opprette en link til siden på et kjent sted. Husk at Googel Add URL bare legger til siden på Google. Bare med en link kan man være helt sikker på at siden blir funnet av ALLE søkemotorer (som prøver å indeksere hele webben). Lenke til kommentar
serverside Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg har laget en artikkel om søkemotoroptimalisering. Der finner du de viktigste punktene for å gjøre din side synlig hos søkemotorene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå