Gå til innhold

Everybody's Golf 5 selger 150 000 units første dag


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Now here's some good new for the PS3 platform, Everybody's Golf 5 has managed to sell over 150,000 units during its first day in Japan out of a total 300,000 units that were shipped. Many stores within Japan are already reporting a mass sell out of stock of the game.

 

Kilde

 

Kan dette få fart på ps3 salget i japan kanskje. Ser ut som en god start.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det sluppet da? IGN har releasedato 31.juli. Skulle tro dette burde selge bra, Minna No Golf var jo utrolig nok en av de mestselgende franchisene for PS2 i Japan.

 

Edit: Fant 26. Juli andre steder, så da kan det jo stemme.

9151832[/snapback]

 

Siden du sier 'utrolig nok' tipper jeg at du aldri har prøvd serien, anbefaler deg å prøve neste versjon, for det er ikke utrolig i det hele tatt.

Kanonmorsom spill-serie, selv oppdaget jeg ikke den før jeg prøvde det på PSP. :)

Kan ikke fordra skikkelig golf eller andre golf-spill selv, men tidligere Everybody's Golf spillene er dritkuule.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Jeg prøvde en demo av 3'eren eller noe sånt, men det har ikke festet seg nevneverdig i minnet mitt. Men det er liksom litt for sært til å virke som en bestselger. I vestlig kultur er det jo hovedsakelig actionspill som virkelig slår an blandt de store massene. Er det forresten et spill som er morsomt på singleplayer, multiplayer eller begge deler?

Lenke til kommentar

PSP versjonen jeg har er kuul på begge deler, har spillt klart mest i single-player modus, men også prøvd det i 'ad-hoc modus' mot en medarbeider som kjøpte seg PSP og Everybody's Golf, dagen etter jeg tok med spillet på jobb, og multiplayer var også morsomt, selv om jeg ikke har noe særlig sammenlignings-grunnlag på PSP. :)

 

Men PS3-versjonen tror jeg nok jeg kommer til å spille endel online, der kan opptil 12 spillere kan spille på samme hullet samtidig, så det kommer også til å bli litt kriging om å gjøre å være raskest frem til greenen, for det blir vanskligere å putte hvis noen står foran deg og prøver å putte samtidig. :)

Har sett screenshot hvor det står 7-8 folk på greenen, og det så morsomt ut..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...