gamerboy37 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvordan spille wii på pc skjerm? Tven er ødelagt så jeg vil bruke pc skjermen. Hva må jeg kjøpe da? Helst noe billigt! GamerBOY37 Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Om det er en PC skjerm med egen videoinngang skulle det vel gå greit, hvis ikke blir det ganske dyrt. Da må man enten: - kjøpe et TV kort til PC'en som støtter dette (Det anbefales ikke i hele tatt egentlig, ifølge tester på nettet blir kvaliteten ræva og etterslepet blir ekstremt) - Kjøpe en VGA Box (men det er dyrt, og kvaliteten er fortsatt ikke like god som på en TV) Det enkleste og beste er nok å vente på ny TV Endret 26. juli 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg selv lurer på å kjøpe en V-Box. Noen som har prøvd denne? Noen som har noe å si om denne? Hvordan blir det i forhold til tven? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg selv lurer på å kjøpe enV-Box. Noen som har prøvd denne? Noen som har noe å si om denne? Hvordan blir det i forhold til tven?9150279[/snapback] Den så faktisk ganske interresant ut (men veldig synd den bare støtter windows OS ), den var Ikke så alt for dyr heller Fant en test av den her Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Fikk jo bra omtale der. Blir nok til at jeg kjøper meg en slik så kan jeg spille på pc skjermen. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Liten word opp, det kommer til å se rimelig elendig ut da signalet 720x576 ikke er laget for noe annet enn CRT-TV-er. Selv på mindre skjermer blir signalet grumsete og bærer tydelig preg av å være analogt. Særlig hvis man bruker kompositt. Vil heller anbefale å kjøpe en liten 23-tommer CRT eller noe i steden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Linky F.eks. Tror det blir best om du investerer i noen komopnent kabler og kjører fra Wiien til denne boksen. Tror du får best signal slikt sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå