qwang Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hei, min kjære zen stone låste seg, å jeg fikk i tips om å reinstallere firmwaren. Fikk lasta ned fra creative sine sider å alt var flott, helt til jeg fikk denne feilmeldingen, og spilleren gikk i recoverymode. Når jeg nå prøver å reinstallere denne, får jeg uansett denne feilmeldingen.. Noen tips? Endret 26. juli 2007 av qwang Lenke til kommentar
rolax Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Prøvd å resette? Bitteliten knapp på undersiden, tror jeg. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Kanskje det står noe her som kan være til hjelp?: Link 1 Link 2 Link 3 Endret 29. juli 2007 av SRD Lenke til kommentar
qwang Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Å resette har jeg prøvt, men det virket ikke. Linkene til SRD kom jeg ikke inn på. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Å resette har jeg prøvt, men det virket ikke. Linkene til SRD kom jeg ikke inn på. 9174193[/snapback] Det gjør heller ikke jeg når jeg sjekket De var fra forskjellige sted på creative.com sin support side. Så prøve å gå inn der selv å se om du klarer å finne det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå