pe-ja-ma Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Heihei. Jeg skal kjøpe ny pc snart. Først og fremst for gaming og har tenkt til å kjøpe oppsettet som står under. Noen ting jeg lurer på angående dette er: 1. Hvilket av de to hovedkortene burde jeg velge? Skal som sagt brukes hovedsakelig til gaming. 2. Hvilken av de to prosessorene burde jeg velge? 3. Burde jeg ha EN eller TO vifter som kjøling? 4. Er det plass til to vifter i kabinettene som står under? 5. Og til sist. Er dette oppsettet kompitabelt med Vista? Jeg sier på forhånd takk til alle svar Hovedkort: Asus P5K, P35 Hovedkort: Asus P5N32-E Sli DDR2-Minne: Geil DDR2 PC6400 Ultra 2 GB Skjermkort: XFX Nvidias GeForce 8800 ultra XXX Lydkort: Creative Soundblaster X-Fi Xtreme Gamer Prosessor: Intel Core 2 Duo E6850 Prosessor: Intel Core 2 Duo E6600 Kabinett: Cooler Master Ammo 533 Kabinett: Sunbeam Transformer Sort Harddisk: Samsung SpinPoint T166 500GB S-ATA Dvdrom: Samsung SH-D163A Strømforsyner: Corsair HX520W Vifte: Zalman CNPS7700-Cu Musematte: Corepad Eyepad XL Tastatur: Logitech OEM ultra X Mus: Razer Deathadder Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Bare som ett lite spm. HVORFOR (?!?!?!?) skal du bruke vista? Er det bedre til gaming enn XP? Det du har listet opp er sikkert bra i vista, eller hvertfall bra nok iht ytelse. -Thelle- Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Klart det funker med vista, men ville ikke kjøpt ultra hvis jeg var deg, ville kjøpt gtx. Lenke til kommentar
moscito Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 jeg ville kjøpt xfx 8800ultra, ikke overklokket. den klokkre bedre en en gtx (og xxx versjon av gtx) og koster like mye som en gtx +-500kr Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vista krever litt mer av maskinen, og foreløpig er det noen barnesykdommer, men jeg har kjørt det siden mars uten store problemer. De fleste normale programmer virker uten problemer, har testet ut følgende spill uten problemer: FarCry World of Warcraft SimCity4 18 Wheels of Steel Dessuten, skal man dra nytte av DX10 må man ha vista uansett.. Lenke til kommentar
pe-ja-ma Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Heihei. Tusen takk for alle svar:) Det er veldig hjelpsomt;) Tenkte at jeg kunne kjøpe vista nå når jeg først kjøper ny pc. Det er vel bare et spørsmål om tid før alle bruker Vista. Vet ikke helt jeg, men når jeg først skal ha ny tenkte jeg vista er greit. Det blir jo også lagd spill nå som bare funker på vista. Jeg har hørt at disse razorhackerne har funnet en måte å spille dem på xp, men jeg tenker vista er greit, når jeg først skal ha ny=P Igjen takk for alle svar:) Sitter her og venter på flere svar(A) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vista krever litt mer av maskinen, og foreløpig er det noen barnesykdommer, men jeg har kjørt det siden mars uten store problemer.De fleste normale programmer virker uten problemer, har testet ut følgende spill uten problemer: FarCry World of Warcraft SimCity4 18 Wheels of Steel Dessuten, skal man dra nytte av DX10 må man ha vista uansett.. 9149268[/snapback] Sim City 4 er morsomt det Lenke til kommentar
[Tx] Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 520w PSU er kanskje litt slapt, gå får 750w eller høyere Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 holder fint med en 580w hiper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå