Tronni Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har vært på jakt, ikke 5 min. kanskje 5 mnd., etter et GeForce 4 Ti4600 kort som kan klokkes mye og kjører ganske stabilt, da jeg plutselig en dag fant et Asus kort, men absolutt INGEN webshopper eller butikker selger det lenger for en rimelig penge !!!!!!!! Jeg har sett det ned i 1995.- så jeg nekter å kjøpe det for 3200.-!!!!!! Hjelp meg med å finne en webshop som har det!!!!! :-? [/b] Lenke til kommentar
norrick Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Citri selger dette kortet til 2394,- men jeg råder deg å holde deg unna det, spesielt hvis du skal overklokke. Kortet er en OEM/bulk utgave som har lavere hastighet på minnet, en POV 4200 SE er faktisk mer overklokkingsvennelig. Legger du 400 kroner til i potten så får du råd til et Sapphire 9700. Valget er kansje ikke så alt for vanskelig da... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Snakker vi om V8460 Ultra Deluxe eller V8460 Ultra/TD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå