Kimelimm Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei! Jeg har Maya og zbrush som jeg bruker, men jeg føler at ikke Zbrush er så ufattlig bra som jeg trudde. Hva er det spillfirmaer renderer meg og texturer med? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg liker Texture Maker Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Takk, ska ta en titt på det Er det noe populært? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Som hvsi jeg lager et sverd og slik, så vil jeg liksom rendre det slik at det blir grått og slik så jneg kan liksom få det til og se ut som et sverd... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Texture Maker er til å lage "naturlige" teksturer, som gress, skyer, stein, metall etc. eller bump maps for den saks skyld. Den lager teksturer som gjentar seg, uten krøll, og uten at man trenger å tenke på det. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Hmm, ska skaffe det, vet dyu om noe som kan gjøre det samme med og lage detaljer og rendering til objects? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Eneste jeg kan tenke meg, er nVidia Melody, som lager normal map fra en komplisert modell til bruk på en simpel modell(ganske genialt program) utenom det så vet jeg ikke om noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå