Aak1 Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) - Nikon D80 - 1/160 sek - F/4.5 - ISO-200 - 18 mm Jeg ser at tuppen på aksen ikke er i fokus, men det så jeg ikke der og da. Jeg har vel flere bilder hvor tuppen var i fokus, men jeg synes uansett dette var det beste bildet. - Nikon D80 - 1/800 sek - F/5 - ISO-200 - 70 mm Og denne gangen la jeg til ramme og signatur, fungerer det like greit? Så, nå må dere bare kritisere og kommentere i vei. EDIT: De ble litt store, så jeg lastet dem opp hit isteden for å bruke img tagen Endret 26. juli 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Bilde 1 har morsomt abstrakt følelse over seg. Jeg er ikke sikker på at det så farlig at du ikke traff fokus 100%. Bilde 2 likte jeg. Det er insektektet som gjør bildet. Aksene i bakgrunnet er kanskje litt lyse, så kan nok virke forstyrrende. Så lenge du lar rammene være diskret så er det OK for min del. Tom Edit: Slik som du har lagt inn bildene denne gangen, det sånn jeg foretrekker det. Endret 26. juli 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 For det første skal du ha 192 poeng for layout i tråden. Flott opstilling av bilder og informasjon. Denne ryddigheten går også igjen når jeg ser på bildene dine. Det første bildet var bare utrolig stilig. Det er helt annerledes enn alt jeg har sett før, og det tyder på at du er meget kreativ. Har du brukt blitz på dette ene strået? Måten det skinner opp på er ihvertfall meget passende. Elsker også måten det ser ut som om bakgrunnen krummer seg. Får mange assosiasjoner til planeter faktisk. Eneste negative er som nevnt uskarpheten helt på tuppen. Bilde nummer to er også meget godt komponert. Insektet gir bildet det lille ekstra som det trenger, og jeg må bare si at jeg virkelig elsker bakgrunnen. Flotte farger. Fortsett med disse bildene. Jeg er meget imponert ihvertfall. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Takk for snille kommentarer! Jeg brukte ikke blits, jeg redigerte det slik. Må bare si at raw er fantastisk :!: Glad jeg endelig skaffet meg et dslr. EDIT: For det første skal du ha 192 poeng for layout i tråden. Flott opstilling av bilder og informasjon. Denne ryddigheten går også igjen når jeg ser på bildene dine. 9151057[/snapback] Skulle ønske det var like god orden i bildene mine på PC'n Endret 26. juli 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
vlt Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg likte spesielt det første bildet. Det er nok hvordan de to aksene som står lysende fram fra en mer diffus, nesten abstrakt bakgrunn som tiltaler meg også. Det passer også fint med en sort ramme her slik du har gjort det. Blir spennende å se hvordan du utvikler denne stilen videre Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 For noen fine bilder! Nr.1 er favoritt da Tror de fleste har skrevet det jeg ville ha sagt her inne jeg... Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 oi, det var ikke mye negativt her i dag Takk for snille komentarer dere! Jeg er fortsatt åpen for kritikk fra de mer kritiske Lenke til kommentar
synsing Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Eventyrlig stilige bilder i mine øyne. Stilig serie. Gode eksempler på slike bilder som tar en tilsynelatende enkel og oversett liten del av hverdagen og presenterer den slik ingen vanligvis ser den. "Fotografere en åker? Kjedelig. Alle har sett en åker." Og det er jo nettopp det mye av fotografi handler om. Jeg liker rammene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Må si jeg likte dem veldig godt. Bilde nummer en "kledde" den uskarpheten i tuppen, for det ga det hele et noe diffust preg. Nummer to er vel det meste sagt allerede. Insektet gir den "det lille ekstra". Keep up the good work Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå