Hedge Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Noen som har prøvd det? er det bra? Og er manualen noe bra, jeg er ikke en kløpper på hvordan man spiller amerikansk fotball. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Noen som har prøvd det? er det bra? Og er manualen noe bra, jeg er ikke en kløpper på hvordan man spiller amerikansk fotball. Vår omtale av det spillet ligger her http://www.gamer.no/omtaler/madden_2003/ Feteste fotballspillet 2002. Jeg har skrevet en kort forklaring på hvordan sporten fungerer også, får håpe den hjelper deg litt. Lenke til kommentar
Hedge Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Tenkte til PC, ikke Xbox. forskjellen er kanskje ikke så stor? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Tenkte til PC, ikke Xbox. forskjellen er kanskje ikke så stor? Det er ikke det nei, det er enklere å spille med gamepad bare. Jeg spilte Madden 2002 ekstremt mye på PC, og har spilt Madden 2003 tilsvarende mye på Xbox. Forskjellen er at kontrollene er enklere på Xbox, med mindre du har en pad til maskina di da. Pluss at Madden er et typisk sitter i godstolen foran TV-en spill Det er et trygt kjøp samme hva plattform du kjøper det til. Madden 2003 har en veldig god opplæringsmodus, her kan du lare omtrent alt om amerikansk fotball og hvordan du spiller smartest mulig. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har et banalt problem med madden 2003 til PC; Når jeg går inn i video-settings og endrer oppløsninga fra 800x600 til høyere, så vil den ikke reagere. Den fortsetter bare med 800x600. Noen som har samme merkelige problem? PS: Spillet er originalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå