Grizzly78 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Har en bærbar PC med integrert grafikort. Skal begynne på NTNU til høsten og har nettop fått vite at man får tilgang på 3D-programmer til egen laptop. Man har vistnok ikke mye bruk for det de førse årene, men kunne uansett vært morsomt å prøve disse programmene, for å lære. Jeg veit ikke hva slags programmer det er. Vil det være mulig og bruke min laptop til disse programmene, så lenge man holder seg til enkle 3D-tegninger? Eller er ikke min PC kompatibel med slike programmer? Endret 28. juli 2007 av Grizzly78 Lenke til kommentar
Grizzly78 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Har sjekka litt rundt på NTNU's sider. Tror det er GLView Inova man får tilgang på. Jeg har lett på siden om hva slags hardware man trenger for å kjøre programmet, men kan ikke finne noe om det:hmm: Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 det er forskjell på integrerte grafikkort. Hva slags har du? Lenke til kommentar
Grizzly78 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Har en FS Amilo Pro V3405 med følgende skjermkort: Intel GMA 950 with 256-bit graphics core with dynamic video memory technology up to 128MB, 32-bit color depth. Lenke til kommentar
Grizzly78 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Sender denne opp jeg... Er det noen som har prøvd å bruke 3D-modellering på en bærbar med intigrert grafikkort? Er isåfall trlig bare snakk om enkle tegninger, og som sagt over trolig med GLView. Lenke til kommentar
tobbelulle Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 kjører 3dsmax på lappern... en gammal dell... aner ikke hva slags skjermkort det er, men er integrert, så vil tro det funker på din også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå