Gå til innhold

Prising av Thinkpad

Anbefalte innlegg

Hepp!

Jeg vurderer i løpet av følgende måned å selge min thinkpad X41 model 2525 ultraportable. Spesifikasjoner er som følger: pentium M 1.5GHz, 1.5gb ram, 60gb disk, 12" skjerm, 4 cell (relativt nytt) batteri, 1.2 kg totalt. Dockingstasjon følger med. Tenkte legge ut på bruktmarked.hardware.no.

Hvor mye burde jeg prise denne på for et fornuftig salg? er 5000 for mye?

Nicolaas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er den beste prisen du kan gi meg hvis jeg er interessert i den?Du må huske på at pc'en er 3år gammel da..

9153157[/snapback]

Altså. Poenget er nettopp å finne en fornuftig pris. Riktignok er maskinen 3 år gammel, men den har fortsatt 3 gode egenskaper: Den er ultraportabel, det er en IBM Thinkpad og den er oppgradert. Jeg ser at en brukt X60 (nyeste verjson) går for 10 000, og skulle tru at en brukt X41 burde kunne gå for 5000. Eller er det for mye?

Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt mye ja.. :( Det er nå mulig å kjøpe en helt ny laptop til 5000lapp med intel core duo,1GB ram og 120 GB harddisk til 5000kr på enkelte steder da..Dog er det ikke en thinkpad,men likevel..

9153309[/snapback]

Det man i såfall betaler for er vekten. Thinkpad'en veier som sagt 1.2 kg, og er mongoliten.

Lenke til kommentar
Så ingen mulighet for pruting da eller?:-Phehe..alltid hatt lyst på en thinkpad,men lommeboken er ikke så stor nå så..

9153357[/snapback]

Selvsagt er det lov til å prute. Men grunnen til at jeg spør det store Forum er at jeg nettopp er usikker på hvilken pris jeg bør ligge på. Og at jeg sikler som en knølhval etter en Dell XPS M1330. Men det er fordi denne har lang leveringstid (se "den store M1330-tråden") at jeg ikke tenker på å selge før om et par uker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...